Wpis z mikrobloga

@kam966 oni maja car passa, poczytaj o tym, bardzo restrykcyjne belgowie maja przepisy jesli chodzi o sprzedaz aut. Powiedz zeby ci handlarz pokazal ten kwit. Tam maja takie przepisy ze nawet mechanik przy jakiejs wiekszej naprawie musi wpisac i wyslac przebieg.
@daeun: Poczytałem o tym Car-Passie, tylko że auto było sprowadzane trzy lata temu przez osobę prywatną ale to i tak dane sprzed trzech lad pozwoliłyby coś wydedukować. I właśnie nie podoba mi się trochę niski przebieg bo na 10 letnie auto 190 tys to trochę mało. Z drugiej strony z gościem rozmawiałem i z gadki nie miał nic do ukrycia. Kurde do końca nie wiem co z tym fantem zrobić. Jak
jakiejs wiekszej naprawie


@daeun: przy każdej usłudze kolego ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@kam966: Na miejscu to można pójść po CarPass (ok €6 chyba) który zawiera wszystkie wpisy od mechaników czy stacji diagnostycznych. Nie wiem czy byłoby możliwe zdobycie tego zdalnie, np podesłać komuś w BE skan dokumentów auta i ta osoba w autokeuring by się dowiedziała czy wystawią.
@daeun: @sierzchula: Patrzyłem na inne modele z tego rocznika to znaczna większość zadeklarowane miała ponad 200 tys. Ty. bardziej nieufnie podchodzę do tego, że właściciel pisał o wymianie dwumasy i sprzęgła co z tego co wiem w tym modelu najczęściej się robi po ok. 250 tys.
@kam966 190kk jak na 10 letnie auto to i tak dość sporo, auto mogło być przez pierwsze 5 lat jakimś "Company carem ". Zauważ że #belgia jest mała, żeby narobić tu kilometrów trzeba trochę pojeździć a auta z reguły są wymieniane co 5 lat. Druga sprawa to standardowo ubezpieczyciele wrzucają klauzulę o nie przekraczaniu 10kk na rok bo więcej to i opłata wyższa.
Kiedyś kupiłem też cdti, było 5 letnie i przebieg