Wpis z mikrobloga

@jehs: bez końca ( ͡° ͜ʖ ͡°) kilka miesięcy na pewno, jak stwierdzę, że nie używam( jak do tej pory) to dam znać, ale tak, żeby ktoś był na moje miejsce
  • Odpowiedz
@jehs: Może być co 3 miesiące. A co z tą rodzinką, w której byłeś u Golan123? Zastanawiam się, czy Spotify nie będzie robić problemów, jeśli było się już kiedyś adoptowanym u kogoś innego.
  • Odpowiedz
@Brunkzor: W poprzedniej grupie za późno odczytałem wiadomość i ktoś wszedł na moje miejsce i teraz muszę szukać nowej grupy. Z adresem myślę że nie będzie problemów zmienię adres wam podam zmieniony i powinno zadziałać, chociaż nie mam pewności. Może faktycznie lepiej by było gdyby ktoś z zebranych osób się tym zajął i mnie podpiął, bo w razie gdyby jednak był jakiś problem z tym to tylko na moim koncie
  • Odpowiedz
@hpiotrekh: jedno urządzenie na twoim koncie w tym samym czasie, a u każdego z nas bedzie działać bez problemu :) Taj jak byś miał normalnie premium sam wykupione
  • Odpowiedz
@hpiotrekh: Może jaśniej będzie tak - jeden członek = jedno konto (Twoje, którego używasz dotychczas). Na tym koncie możesz używać Spotify z kilku urządzeń, ale tylko jedno w tym samym czasie może służyć do odtwarzania. Jak np. odpalisz jakiś utwór na kompie, a potem otworzysz Spotify na fonie w tym samym czasie, to fon będzie działać jak pilot, a odtwarzać będzie komp (choć Spotify chyba pyta, które urządzenie ma
  • Odpowiedz