Wpis z mikrobloga

#warthunder

Jakie według was są najpilniejsze wyczekiwane zmiany w grze, które chcielibyście, aby były zrobione?
Wypisując przykłady numerujcie je:

-1. - Zmiana wymaga najwyższego priorytetu! Powinno być to już dawno zrobione.
-2. - Zmiana powinna być przeprowadzona w 2-3 najbliższych aktualizacjach.
-3. - Zmiana powinna być wprowadzona jeszcze w tym roku.

#########################################################

- 1. Luka pomiędzy 4.7 a 5.7 Brakuje tam mnóstwa pojazdów w każdej nacji, po za ruskimi. W efekcie jest ogromy dysbalans po wzięciu do drużyny jednego 4.7.
-1. - Ta sama sytuacja z 6.7 i 7.7
-1. - pociski i pancerz w 3D a nie wielkości milimetra. Do tego efekt krawędziowy (Pocisk łatwiej się przebija na krawędzi płyty, nawet jeśli jest zespawana)
-1. Japońskie czołgi ciężkie.

-2. - Mało maszyn na 5 i 6 erze. W dodatku ich skoki technologiczne są nieadekwatne do posiadanego BR
-2. - Reflektory nocne oraz bojowe. Bez nich bitwy nocne są bezsensowne.
-2. Więcej czołgów francuskich i japońskich.
-2. Pojazdy powinny mieć oddzielną klasyfikację BR w trybie szturmu. W trybie tym powinny być pozmieniane pojazdy (lub zmniejszona ich liczba) w falach, które są zbyt trudne. Obecnie są mapy na danej erze nie do przejścia.
-2. - Ślady po rykoszetach i niepełnych penetracjach. Pociski które utknęły w pancerzu i różne dziury zależności od rodzaju pocisku. Naprawa systemu wykrywania trafień na czołgu, zwłaszcza na jarzmie (obecnie nie ma dziur po trafieniu w jarzmo)
-2. - W RB na cenę pojazdu powinno wpływać nie tylko jego rodzaj, ale również jego BR względem najwyższym BR w obecnym meczu.
-2. - Poprawa AA. Obecnie nikt tym nie gra (z kilkoma wyjątkami). Powinny być dostępne jako czwarty pojazd na AB (wraz z pojazdami o 2.0 BR) oraz mieć mocno obniżoną cenę na RB. Ich koszt opracowania też powinien być niższy.

-3. - Nagrody za SB powinny być wyższe.
-3. - Za wiele rozegranych meczy danym pojazdem powinniśmy sobie odblokowywać dodatkowe miejsce na malunki.
-3. - Nowa trawa. Obecna jest jakaś przerośnięta.
-3. Pojedyncze misje (w tym dla co-op) dla czołgów, tak jak są dla samolotów.
- 3. - Plusk przy wjechaniu z impetem do wody.
- 3. Beznadziejne drzewa i krzaki. - To sa jakieś atrapy a nie rośliny. I jeszcze to ich powalanie.
-3. - więcej przedmiotów 3D, ale jakiś normalnych jak: plecak, skrzynia, kosz na przyrządy, skrzynka narzędziowa, kanistry obwiązane czymś, Wiszące plecaki, wiszące wiadro, koła zapasowe, przywiązana na paski zwinięta siatka kamuflująca.
  • 3
@orkako:
1 - #!$%@?ć balans w postaci zwiększania lwów za naprawę, b29 za 50k, serio?
1 - naprawić MM, żeby niektóre pojazdy nie mogły się spotykać,
1 - stworzyć tryb gdzie bombowce, heavy attackery mają sens i nie są mięsem armatnim (EC RB jest rzadko i się nie liczy)
2 - flickering tekstur (coś podobno ma się poprawić od 1.77)
2 - wincyj map dla samolotów
2 - jakieś nowe tryby
@orkako:
1- uzupełnić 5-6 erę czołgów bo jest bieda i trochę bardziej je odseparować BR
1- naprawić MM parę czołgów nie powinno się nigdy widzieć
1- tańsze w badaniu i naprawie AA bo pb i lwy za zestrzelenia to dno, a gdy mało lata to zmarnowany spawn mięso armatnie
1- popieram przebudowanie działania systemu pancerza ze statów w mm na modele 3D przez powalone akcje i dzikie rykoszety

2- usprawnić lub