Wpis z mikrobloga

@Wextor: Z jednej strony ładne, ale z drugiej dwie rzeczy mnie gryzą:

1) Czas. Animacja trwa zdecydowanie zbyt długo. Takie coś by ewentualnie mogło zadziałać przy uruchomieniu gry. W sensie, że tak się odpala menu główne za pierwszym razem. Ale nie jako element interfejsu, w który się wchodzi wielokrotnie. Jak dla mnie lepiej by było, jakby zjeżdżanie do laptopa trwało gdzieś tyle samo, a nawet szybciej, co aktualnie uciekanie kamery do
@Wextor: To koncepcyjne menu, bardzo kojarzy mi się z menu w grze Revolt, klasyku sprzed lat. I tam sprawdzało to się świetnie, klimat 10/10. Tylko przy tego typu motywach trzeba mieć na uwadze to aby menu było także możliwie jak najbardziej intuicyjne i przejrzyste, bo łatwo wprowadzić za dużo niepotrzebnego chaosu.
Sinti - @Wextor: To koncepcyjne menu, bardzo kojarzy mi się z menu w grze Revolt, kla...