Wpis z mikrobloga

@Asterling: Ten realizm w KCD to jest trochę tak jak by twórcy nie mogli się zdecydować czy robią grę filmową czy robią grę z immersją. Niby immersja, widok z pierwszej osoby itp. a jak zbierasz kwiatka to kamera przeskakuje na trzecioosobową. Po jakie ciort ? To wytrąca z wczuwania się w grę, bo stajemy się obserwatorem, widzem a nie aktorem.
@Variv: Nie no tu raczej nie chodzi o immersję a o taki pełny realizm. Bo tak samo rozmów nie ma z widoku pierwszej osoby co jest spoko bo bardzo podoba mi się jak tutaj wyglądają rany na bohaterze xD
Nie no tu raczej nie chodzi o immersję a o taki pełny realizm. Bo tak samo rozmów nie ma z widoku pierwszej osoby co jest spoko bo bardzo podoba mi się jak tutaj wyglądają rany na bohaterze xD


@Asterling: Ale realizm też jest dość wybiórczy. Ogłuszyłem strażnika, zabrałem jego zbroje. Po czym ten strażnik się obudził i w samych gaciach poszedł dalej robić swoją wartę jak gdyby nigdy nic. Żadnego alarmu,
@Variv: Nie wiem czy w jakiejkolwiek grze tego typu takie coś jest xD Nie ma co oczekiwać też jakiejś super zaawansowanej AI bo to jednak jeszcze nie te czasy i nie wiem czy kiedykolwiek to się uda.
Nie wiem czy w jakiejkolwiek grze tego typu takie coś jest xD Nie ma co oczekiwać też jakiejś super zaawansowanej AI bo to jednak jeszcze nie te czasy i nie wiem czy kiedykolwiek to się uda.


@Asterling: Przecież nawet w Hitmanach i to starych jak się strażnik budził z ogłuszenia to miał większą czujność, chodził szukał itp. Nie mówię, że ma od razu cały obóz stawiać na nogi. Ale jak się
@Variv: Ale ja mówię o rpgach. W hitmanach czy innych skradankach masz zamknięte mapy i takie coś jest dużo łatwiej zrobić. Tutaj masz dużo więcej rzeczy które robią npce.