Wpis z mikrobloga

REGULAMIN IX WYKOPOWEGO TURNIEJU HAXBALL

1. NA BOISKU

   1.1. Turniej rozgrywany jest na mapie Classic.
   1.2. Czas rozgrywania meczów to dwie połowy po 5 minut ze zmianą stron w przerwie.
       1.2.1. W przypadku remisu po dwóch połowach w fazie pucharowej rozpoczyna się dogrywka - zmieniacie strony i gracie z zasadą złotego gola ze zmianą stron co 3 minuty.
   1.3. Limit bramek powinien wynosić 0.
   1.4. Spotkania turniejowe rozgrywamy na wersji HTML5, ale jeśli obaj gracze wyrażą zgodę to mecz może zostać rozegrany na wersji Flash.
   1.5. Zalecane jest nagrywanie przebiegu meczów. Nagranie jest podstawą do wyjaśniania jakichkolwiek sporów.
   1.6. Przed rozpoczęciem spotkania zawodnicy powinni potwierdzić, że rozgrywają oficjalne spotkanie (widoczne na nagraniu). Nie jest to jednak wymagane
   1.7. Zalecamy krótką rozgrzewkę (do 1 min) w celu sprawdzenia komfortu gry i pingu obu graczy.
   1.8. Gdy rywal ucieknie z pokoju podczas trwania meczu wynik jest weryfikowany na 3:0 dla osoby która nie uciekła, w przypadku jeśli wynik z boiska jest korzystniejszy dla zwycięzcy to zostaje on podtrzymywany, bez dopisywania +3:0 do wyniku meczu.
   1.9. Wskazane jest oddanie bramki zdobytej po ewidentnym lagu przeciwnika. Nieprzestrzeganie tej zasady nie prowadzi do żadnej kary.

2. PRZED I PO MECZU

   2.1. W przypadku wyznaczenia pary przynajmniej jedna osoba jest zobowiązana do zawołania partnera w celu ustalenia terminu meczu.
   2.2. Zalecamy publiczną komunikację w sprawie uzgodnienia terminu meczu, na przykład w postaci wpisu tego typu na Mikroblogu:

#haxballmecz #haxballzatwardzenie #haxballcamillo1128

@camillo1128: kiedy gramy?

       2.2.1. Nie wymagamy żadnego z tych tagów, ułatwiają one po prostu pracę moderatorom.

       2.2.2. Możliwa jest komunikacja w inny sposób, na przykład przez prywatne wiadomości, wtedy podstawą do wyjaśniania sporów będą screeny przedstawiające rozmowę.
   2.3. Ważnym jest, aby pokój na mecz odpowiadał obu graczom, jeśli nie możecie takiego znaleźć to piszcie na przykład do @camillo1128
   2.4. Wzór publikacji wyniku:

#haxballtwojnick #haxballnickrywala #haxballwynik

Wynik: x:y

Wygrał @nick_zwyciezcy

Wołam @moderator_podlegajacy_pod_twoja_grupe

       2.4.1. Tag #haxballwynik jest wymagany.
       2.4.2. Do uznania wyniku za prawidłowy wystarczy potwierdzenie rywala w komentarzu do opublikowanego wyniku, w razie braku potwierdzenia lub sporu obaj gracze są proszeni o dowód w postaci nagrania meczu.
       2.4.3. Pod grupy oznaczone kolorem fioletowym podlega @inspektor_erektor, a pod grupy oznaczone kolorem zielonym @DizzyEgg.
           2.4.3.1. Moderator jest zobowiązany do uzupełnienia wyników do tabeli oraz poinformowania o tym gracza w odpowiedzi do komentarza.
           2.4.3.2. W przypadku braku reakcji od moderatora wołajcie @camillo1128
   2.5. Nie ma cofania wyników które padną na boisku. Jeśli gracz X wygra z graczem Y a potem zrezygnuje, to wynik tego meczu zostanie zachowany. To samo tyczy się regulaminowych walkowerów. W miejsce gracza który zrezygnował wchodzi zawodnik z najlepszym bilansem bramek, który odpadł w poprzednim etapie.
       2.5.1. Wyjątkiem jest sytuacja gdy zostały mniej niż 3 dni na rozegranie meczów - wtedy nieuzupełnione wyniki są weryfikowane jako walkowery 3:0 dla rywali.

3. KARY

   3.1. W przypadku braku odpowiedzi na zawołanie partnera - walkower.
   3.2. W przypadku braku reakcji ze strony pary - obie osoby zostają usunięte z konkursu - w ich miejsce wchodzi gracz z najlepszym bilansem bramek, który odpadł w poprzednim etapie.    
   3.3. W przypadku zarejestrowanej publicznej komunikacji między oboma graczami i nie wyznaczenia terminu meczu obie osoby zostają usunięte z konkursu - w ich miejsce wchodzi gracz z najlepszym bilansem bramek, który odpadł w poprzednim etapie.
   3.4. Za używanie makro lub innych wspomagaczy grozi wyrzucenie z rozgrywek.
   3.5. Za podszywanie się pod inną osobę grającą w turnieju grozi wyrzucenie z rozgrywek zarówno dla podszywającego się jak i podszywanego.
   3.6. Za niedokończenie dwóch meczów z twojej winy grozi wyrzucenie z turnieju.
   3.7. Wulgarne lub obraźliwe zachowanie wobec rywali może zostać ukarane wyrzuceniem z turnieju.
   3.8. Ewidentne działanie na szkodę turnieju w trakcie meczów lub poza nimi może skutkować wyrzuceniem z turnieju.
   3.9. Osoba która się wycofała zostaje przesunięta na ostatnie miejsce w tabeli.

4. STRUKTURA TURNIEJU

   4.1. I etap - faza eliminacyjna - 17 grup pięcioosobowych i 15 grup sześcioosobowych, z których awansują po 2 osoby.
   4.2. II etap - faza grupowa - 16 grup cztereoosobowych z których awansują po 2 osoby.
       4.2.1. Każdy użytkownik który przejdzie eliminacje i awansuje do II etapu zostanie nagrodzony osiągnięciem "Trampkarz".
   4.3. O kolejności w tabeli decydują kolejno: punkty > mecze bezpośrednie > bilans bramek > bramki strzelone.
       4.3.1. W przypadku identycznych statystyk obu zawodników może zostać rozegrany mecz barażowy decydujący o kolejności w tabeli.
   4.4. III etap - faza pucharowa - od 1/16 finału aż do końca - drzewko wygranych.
   4.5. Przed każdym z trzech powyższych etapów pary lub grupy są losowane.
   4.6. Organizator zobowiązuje się do streamowania pojedynku finałowego.

#haxball #haxball9
  • 17
  • Odpowiedz