Wpis z mikrobloga

@jabukasiga: Kolego, byłem w podobnej sytuacji pół roku temu. Kilka uwag:
- nie kupuj diesla (chyba, ze robisz duże przebiegi, masz odłożone finanse na turbine, dwumase i kilka innych pierdół).
- C5 zadbanego baaaardzo trudno znaleźć. Szukałem rok i w tym czasie znalazłem 5 egzemplarzy które spełniały moje kryteria dot. model. Ostatecznie jednak nie kupiłem bo zawsze znalazłem jakieś "ale..."
- C5 tylko w wersji exclusive (hydro, akustyczne szyby)
- MK4
  • Odpowiedz
@Skwarek85: Dobrze wiem z czym wiąże się kupno diesla. Teraz jeżdżę mondeo mk3 w gazie tak więc ten temat też znam. Auto planuje kupić dopiero w przyszłym roku, ale już teraz chciałbym znaleźć jak najwięcej informacji o interesujących mnie modelach i śledzić ceny. Jeśli chodzi o benzynę + gaz to niestety tutaj nie ma dużego pola na manewry - np. do mondeo mk4 zostaje mi duratec 2.0 145. Też o takim
  • Odpowiedz
@jabukasiga: Jeszcze mi sie przypomniało odnośnie c5.
Skrzynia - odpuść al4. Zainteresuje się al6 (czy jakoś tak) a jeszcze lepiej... bierz manual.

C5 kombi 2.0 benzyna + al4. Przy 60km/h wdępnięcie pedału gazu do końca powodowało tylko zwiększenie hałasu i obrotów z 2600rpm na 4500rpm przy ślimaczym przyspieszeniu. Elastyczność bardzo słaba więc przy wyprzedzaniu trzeba się uzbroić w cierpliwość. Nie wiem jak przy opcji 3.0Pb (211km) ale myślę, że tam będzie
  • Odpowiedz
@Skwarek85: Z tą lubryfikacją to są zwolennicy jak i przeciwnicy ;) Ja w swojej instalacji nie mam tego. Póki co na gazie zrobione 20 tys, przebieg samochodu prawie 190 tys. Muszę na gazie zrobić przynajmniej drugie tyle i ocenię, jak to wszystko będzie pracować. Kusi mnie spróbowanie teraz coś na ropę, 2.0 163 km wygląda bardzo interesująco. No i te konstrukcje PSA-FORD są bardzo dobre, pod warunkiem odpowiedniej eksploatacji.
Jak długo
  • Odpowiedz
Kolego, byłem w podobnej sytuacji pół roku temu. Kilka uwag:

- nie kupuj diesla (chyba, ze robisz duże przebiegi, masz odłożone finanse na turbine, dwumase i kilka innych pierdół).

- C5 zadbanego baaaardzo trudno znaleźć. Szukałem rok i w tym czasie znalazłem 5 egzemplarzy które spełniały moje kryteria dot. model. Ostatecznie jednak nie kupiłem bo zawsze znalazłem jakieś "ale..."

- C5 tylko w wersji exclusive (hydro, akustyczne szyby)

- MK4 prędzej znajdziesz
  • Odpowiedz
@jabukasiga Mnie też podkusiło na diesla. Po 3 miesiącach mi przeszło po opłaceniu rachunków u mechanika (łącznie 3500zł w ciągu 6 miesięcy - Peugeot 407. Samo auto bardzo polecam ale nie z silnikiem Diesla). W moim przypadku Diesel sie nie sprawdzał - średnio 1300km miesięcznie i spalanie na poziomie 8-10l na 100km

@sailor_73: Z C5 trzeba sie naszukać. Jak zaczniesz oglądać auta to sie okaże, że:
- np nieoryginalne wyposażenie (brak
  • Odpowiedz
@Skwarek85: ja mam mondeo mk3 poliftowe kombii 2.0 tdci bez dpf ostatni rok jaki szedł bez tego gówna ,dlatego wytrzymuje miejską eksploatację , ma dożywocie bo bez sensu jest sprzedawać auto które jeździ bezawarii i ma dopiero 280 k nawinięte :) ale drugie chce c5 w hydro albo C4 VANA GP tylko benzyna , budżet podobny i nie jest łatwo z tego co patrzę
  • Odpowiedz