Wpis z mikrobloga

Mireczki, po raz kolejny o mojej #pracbaza jest głośno!
Do warszawskiego Centrum Powiadamiania Ratunkowego (takie miejsce, gdzie jest obierane 112) zadzwonił mężczyzna, który nie był w stanie się odzywać ze względu na alergię. Operatorka wpadła na pomysł jak przy pomocy stukania drugiej strony udzielić mu sprawnej i szybkiej pomocy.

Znalezisko: https://www.wykop.pl/link/4146815/zadzwonil-na-112-ale-nie-mogl-mowic-stukanie-w-sluchawke-go-uratowalo/

#warszawa #zpamietnika112 #zdrowie #pracbaza
  • 7
@polik95: Zgodnie z ustawą o SPR (System Powiadamiania Ratunkowego) mamy dane abonentów (dane na kogo jest umowa). I pewnie w rozmowie koleżanka zapytała się czy zgłaszający jest akurat tam, ten potwierdził i "ijo ijo" pojechało pod wskazany adres.

Taka ciekawostka, 90% zdarzeń medycznych zdarza się w domu. Więc był to dobry strzał.