Wpis z mikrobloga

#csgo #orange @OrangeEkspert

Mirki, od jakiegoś miesiąca-dwóch mam nieustanny loss pakietów na serwerach MM i ESEA na poziomie 10-15%. Jak wiadomo, jest to absolutnie niegrywalne. Na infolinii każą resetować ruter i tyle, bo dla nich jest wszystko OK, bo internet działa (poza problemami z CS wszystko inne działa, więc mnie to nie dziwi). Z tego co czytałem w internetach problem leży w jakichś pośredniczących serwerach telia.net czy coś i nie mamy pana płaszcza i co pan nam zrobisz. I tu teraz pytanie do Mirków, czy ktoś się próbował kopać z tym koniem? Mam neostrade na linii vdsl jakieś pół roku. Problem występuje praktycznie od początku grudnia. Na początku pomogła zmiana z ipv6 na ipv4 a teraz jest dramat i tu i tu.
  • 10
@beemarr: Kup VPNa, który jest wpięty do TPIXa (mydevil, vpnonline.pl) i używaj go, to nie będzie problemu. Możesz też złożyć reklamację z żądaniem zwrotu kosztu VPNa podają odnośniki m.in. z tematem na nasz.orange.pl gdzie wiele ludzi się na to skarży.
@beemarr: wysyłanie rachunku na 50% i info do bok@orange.pl że nie zapłacisz więcej dopóki nie naprawią usterki.

porób screeny, zapisuj sobie wyniki z cmd i komendy tracert. Wszystko na maila powyżej.

Będą coś tam jęczeć że niby wszystko ok jest, dziwne u nas działa, wyślą list do ciebie z informacją że niezasadne bo wszystko jest ok itp.
Ale koniec z końców anulują niedopłaty bo mimo że nigdy się nie przyznają, wiedzą
Madin5 - @beemarr: wysyłanie rachunku na 50% i info do bok@orange.pl że nie zapłacisz...

źródło: comment_dFkE1wU378bCtka0MP8seMP9kTWgOXiM.jpg

Pobierz