Wpis z mikrobloga

@eldorad12: Raczej nie, poczytaj warunki wymiany w przypadku stwierdzenia martwych pixeli. Jeden to najprawdopodobniej za mało i dodatkowo umieszczony jak domniemam w dolnej części. Na zdjęciu ciężko to zobaczyć nawet. Uprzykrza Ci życie? Możesz go spróbować rozmasować przy odpaleniu jakiegoś video, które ma rzekomo pomagać na martwe pixele.
  • Odpowiedz
  • 0
@Szaraban @kthxb @Sztucznooki Pixel zmienia kolory, ale jest jaśniejszy niż reszta na jasnych jednolitych tłach widać to najbardziej, próbowałem jscreenfixa ale nie pomogl, wątpię żebym go tak szybko zauważył przed testem jednolitymi tłami, iilyama ma gwarancję 30 dni badPixel, ale czy to jest badpixel ?

Szkoda mi go oddawać 5 minut i już zakochałem się w IPS po przesiadce z TN
  • Odpowiedz
pytanie jak bardzo Ci przeszkadza. Ja mam 3 dead pixele. Myślałem o nich około 2-4 dni od momentu zauważenia potem zapomnialem i tylko raz na jakiś czas je widze
  • Odpowiedz
@eldorad12: To nie oddawaj. Chyba, że Cię irytuje. Ja przy takim zoomie musiałem się skupić żeby go znaleźć. Pytanie czy jak siedzisz w normalnej odległości, to w ogóle da się to zobaczyć. Puść jakiś film/grę i zobacz czy się wyróżnia.
  • Odpowiedz
@kthxb: @Sztucznooki: Teraz to mi chyba najbardziej przeszkadza, że go zauważyłem. W normalnym użytkowaniu raczej go nie będę widział, no ale zawszę tam będzie ( ͡° ʖ̯ ͡°), chyba poczekam trochę emag.pl ma zwrot do 14 dni.

Ktoś będzie w stanie odpowiedzieć co to za rodzaj uszkodzonego pixela żebym nie strzelił bełkotem, przy reklamacji ?
  • Odpowiedz
No i stało to czego się obawiałem pojawił się kolejny pixel, teraz już wysyłam go na zwrot ( _) model

iilyama XU2492HSU, jakiś byk mi się trafił.
  • Odpowiedz
@eldorad12: stop stop stop!
Nie odsyłasz tego z reklamacją. JEŚLI zamówiłeś przez internet to przysługuje Ci prawo do zwrotu w ciągu 14 dni jeśli nie zajechałeś tego monitora (tzn jeśli wypakowałeś, sprawdziłeś czy jest okej i nie jest okej). Możesz ODSTĄPIĆ OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ.
To NIE JEST reklamacja. Jak zwrócisz się do nich z "reklamacją" to podsuną Ci druk gwarancyjny do wypełnienia i potem dostaniesz monitor z powrotem, bo
  • Odpowiedz