Aktywne Wpisy
![Wurzel](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Wurzel_Pt5DhPWiLn,q60.jpg)
Wurzel +20
#zwiazki Krótko i na temat - dziewczyna parę dni przed #walentynki twierdziła, że jest bardzo zajęta pracą (zdalna). Wcześniej, stopniowo co raz mniej pisaliśmy ze sobą (bo ma dużo pracy). Wstępnie ustaliliśmy, że się widzimy dzisiaj.
Wczoraj prawie zero interakcji. Przed 23 pyta się, czy się zobaczymy dzisiaj o 9, bo znajdzie dla mnie czas. Odpowiedziałem, że nie planuje spotkań rano, tak późno wieczorem i że ma szanować mój czas, tak jak
Wczoraj prawie zero interakcji. Przed 23 pyta się, czy się zobaczymy dzisiaj o 9, bo znajdzie dla mnie czas. Odpowiedziałem, że nie planuje spotkań rano, tak późno wieczorem i że ma szanować mój czas, tak jak
![teperkov](https://wykop.pl/cdn/c3397992/teperkov_1a57012ac7,q60.jpg)
teperkov +263
Tak się chciałem pochwalić : od przyszłego tygodnia będę człowiekiem bez komornika :D z w pełni operacyjnym kontem, będę mógł pracować na normalna umowę o pracę bez żadnych #!$%@? kombinacji etc :D wychodze na prostą!
I wszystko byłoby pięknie, gdyby nie fakt że w specyfikacji przetargowej (PFU) dopuszczono budowę ścieżki rowerowej z kostki brukowej betonowej.
Co prawda w tej samej dokumentacji wymienia się również możliwość stosowania nawierzchni asfaltowej oraz odsyła wykonawców do „Podręcznika do projektowania tras rowerowych województwa małopolskiego” (gdzie jest jasna rekomendacja odnośnie nawierzchni bitumicznej), ale istnieje żywa obawa, że wykonawcy potraktują to jako DOWOLNOŚĆ wyboru i w listopadzie dostaniemy 12 kilometrowy chodniki wyłożone "fazowanym złem". Jeden z naszych czytelników wysłał już wniosek do urzędu gminy o uzasadnienie wytypowania nawierzchni z kostki betonowej (dzięki Jakub za interwencje i działanie, daj znać jaką dostaniesz odpowiedź).
Z jednej strony cieszy nas każdy nowy fragment infrastruktury jaka powstaje, a z drugiej nadal martwi, że na każdym kroku potrzebna jest ta "społeczna kontrola" nad jakością jej wykonania.
Mam wrażenie, że lokalne samorządy niestety dalej żyją betonową kostką (stąd niestety fragmenty z tego budulca nawet na #wislanatrasarowerowa w Brzeszczach i Oświęcimiu), mimo, że NIE zaleca się jej w żadnych przyjętych standardach dla budowy infrastruktury rowerowej, czy to ogólnopolskich wytyczne GDDKiA, wojewódzkich ww. podręcznik, czy większych miast np. Kraków
Zestawienie odcinków jako powstaną w gminie Gołcza, mapki niestety brak.(2,35 km Żarnowica-Czaple Małymi / 3,4 km Przybysławice-Szreniawa z odnogą do stacji kolejowej Gajówka / / 2,4 km Ulina Wielka - Chobędza / 3,7 km Ulina Wielka - Mostek). Przetarg
Zdjęcie poglądowe obrazujące jak wygląda infra z kostki po kilku latach od wybudowania. A tak z ciekawości ktoś rozpoznaje gdzie to cyknięte? :-)
https://www.facebook.com/velomalopolska/photos/a.207503109645225.1073741830.185298171865719/473038713091662/?type=3&theater
#rower
źródło: comment_9mFdrLV8ZDTETAucRcFknMCLsNejsQCH.jpg
PobierzNa dole są załączniki
źródło: comment_jEMVzNbRIxd9kIks9iC6ie5p99He7nox.jpg
Pobierzźródło: comment_AjzOZGxjuyAEKEJYtZtH0K52j7UDW63K.jpg
PobierzJeśli jest kostka to zacząć trzeba od zmiany uzgodnień z właścicielami mediów nad którymi to będzie robione
źródło: comment_4OkuYrM4Guq8jMDT9wwWPKRu4ip2jJjL.jpg
PobierzCzyli w sumie tak jak napisałem, kostke dadzą tam gdzie są instalacje pod ziemią. Czyli za 3 lata będzie cała rozje...ana