Wpis z mikrobloga

#morele
Pół roku temu kupiłem w morele.net zestaw PC. Wczoraj podczas pracy komputer się wyłączył i nie chciał uruchomić się ponownie. Dzisiaj zawiozłem go do sklepu na reklamację. Po godzinie dostaję maila:

Szanowny Kliencie,
uprzejmie informuję, że reklamowany zestaw komputerowy, objęty był 1 miesięczną gwarancją od daty jego otrzymania.

1. w celu realizacji zgłoszenia za naszym pośrednictwem, należy dokonać zakupu usługi diagnozy zestawu komputerowego

2. następnie proszę o przesłanie numeru zamówienia powyższej usługi, który jest niezbędny do uruchomienia procedury reklamacyjnej przez system zapytań w swoim profilu.

Czy tym ludziom w morele już naprawdę odj****. Kupiłem u nich zestaw i zmuszają mnie do zakupu dodatkowej usługi za 89zł bo w innym przypadku nie przyjmą reklamacji?!
  • 4
@tymon130: Kupiles komponenty komputera z USŁUGĄ złożenia. Ogarnij co się #!$%@?ło i wtedy wysyłaj daną część na gwarancję która pewnie ma 12-24 miesięcy. Nikt ci za darmo nie będzie diagnozował kompa.