Wpis z mikrobloga

@rdy: Moim zdaniem nie, ale zobaczymy jak wyjdzie ta część. Ogólnie nie cierpię megamanów 16-bitowych i tych nowszych jak ten na PSP - jestem wielkim fanem tych 8 bitowych ale ten styl z trailera wygląda całkiem dobrze (jest w nim coś bliskiego oryginalnej serii NES-owej, nawet po proporcjach postaci to widać). Mam nadzieję, że nie wyjdzie z tego kolejny casualowy megaman jak to było z megamanem VII VIII czy tych wszystkich
@Kryspin013: @Clefairy: moim zdaniem wygląda to jak kompletne gówno, przypomina mi z grafiki Mighty No. 9, fajniej by było gdyby zrobili grę z serii ZX lub podobną we współpracy z studiem Comcept (dawne Inti Creates), gry ich produkcji były chyba najlepszymi z serii Megaman, bo te Megamany 9, 11, 69 i cholera wie ile ich jeszcze natłuką to są odgrzewane kotlety i kilkunasty raz już powtarzany schemat, a każdy Zero
@xerxes931: Ile ludzi tyle zdań. Dla mnie X'y (W zero nie grałem jeszcze) to było casuelowe kupsko bez absolutnie żadnego poziomu trudności. Gra się prawie, że sama przechodziła. Zero z kolei (mogę się mylić) ale już chyba bardziej podpadały pod RPG-a. Najlepsze części to były NES-ówki - czysta esencja platformówki bez zbędnego pierdzielenia i wciskania bezsensownej fabuły z dialogami na siłę.

No i jak możesz mówić o odgrzewanych kotletach jak pomiędzy
@Clefairy: nie jestem znawcą ale imo wygląda kiepsko. Grałem tylko w jednego megamena i to jeśli mnie pamięć nie myli to na PSX z otwartym światem w 3D. Pamiętam to przez mgłe ale chyba dobrze się bawiłem ( ͡° ͜ʖ ͡°).