Wpis z mikrobloga

#willakarpatia #afera #januszebiznesu

Dla niezorientowanych szybki tl;dr
1: Klientka spędzająca sylwestra w #willakarpatia pisze negatywną opinię na temat pobytu.
2: Urażony #januszebiznesu stalkuje profil klientki i odpisuje na komentarz obrażając klientkę, robiąc z niej alkoholiczkę i posiadaczkę nieślubnych dzieci (wtf?)
3: Rozdmuchanie afery
4,76 efekt Korwi... eee Streisand.
5. #januszebiznesu piszą do Biauka że ma usunąć wpis.
6. Biauek im pisze że ma ich maile tam gdzie prośby o naprawy tagów.
7: #januszebiznesu straszą Biauka sztumem.
8. #januszebiznesu zbierają żniwo swoich działań. Pojawiają się wpisy na portalach ogólnopolskich.

http://www.antyradio.pl/Technologia/Internet/Polski-hotel-msci-sie-w-internecie-za-negatywna-opinie-19588
  • 23
@Dejzon Czarny PR to moim zdaniem nie to samo co pozytywny. Podobnie jak twerdzisz mogli sie wypowiedziec wlasciciele Amy's Baking Company po wizycie Gordona Ramsaya. Niby ludzie przychodzili dowiedziec sie czy obsluga byla tak bardzo zla (lub by zrobic pranka) ale na dluzsza mete spowodowalo to jeszcze gorsze zachowanie wlascicieli, redukcje liczby klientow (bo tylko niewielu robi sobie taka ciekawa atrakcje turystyczna) i w konsekwencji zamkniecie przybytku.