Wpis z mikrobloga

@mrbarry: Napisałem do obsługi klienta #lightinthebox , smiech na sali co mi odpisali:

Dear Customer ,

We are sorry to tell you that your package might be slightly delayed. Because it’s shipped by post office, it needs to be transferred between the post offices of several countries, it might get through with the Custom Clearance, opening and checking by the officer in any post office. And any bad weather will have
@Barman1234: typowe kopiuj wklej. Pewnie to samo każdemu wysyłają. Jak coś odczekać 60 dni, przesyłka nie dotrze, to pisac o zwrot kasy ewentualnie ponowną wysyłkę. Ja kupiłem w #gearbest, poczekam 60 dni i dam im wybór albo full refund, albo resend
komuś z oczekujących zmienił się jakkolwiek status ?? Czy cały czas tak jak u mnie, czyli
The item is on transport to the country of destination ??
@Barman1234: z Centralnej - Łódź - pewnie Twoja paczka dzisiaj/jutro też dotrze, bo z tego co widzę po komentach innych, od wczoraj zaczęło się pojawiać WER Warszawa. Wytrzymaliśmy parę tygodni, to i parę dni damy radę :)