Aktywne Wpisy
Tinderowiec69 +240
#tinder założyłem fejk Tindera żeby sprawdzić czy dziewczyna z którą się spotykam nadal tam jest. Okazało się że jest, nawet mamy parę i rozmawiamy o seksie mówi że nie ma nikogo. Nie polecam tego co czuje teraz
zbyl2 +603
#rower miało być ciepło to pojechałem na plaże
czas z przerwami ponad 29h w tym 30 minut drzemki w okolicy 24 godziny
jak już ten cel zrealizowałem to teraz w planach już nigdy nie jechać więcej niż 200 km w dzień
czas z przerwami ponad 29h w tym 30 minut drzemki w okolicy 24 godziny
jak już ten cel zrealizowałem to teraz w planach już nigdy nie jechać więcej niż 200 km w dzień
1. Na prawku szkolą tak: sprzęgło - wrzucić bieg - noga całkiem ze sprzęgła - dopiero gaz klik
2. Niektórzy używają nóg w lustrzanym odbiciu - sprzęgło - wrzucić bieg - prawa noga nachodzi na gaz w takim samym tempie jak lewa odchodzi ze sprzęgła
3. Ostatnia metoda chyba najbardziej prawidłowa? Czyli - sprzęgło - zmiana biegu - w końcowej fazie puszczania sprzęgła dopiero dodać gazu
#samochody #auto #prawojazdy
2,3 sprzęgło dostaje w dupę ale oszczędzasz synchronizatory bo mniejsze różnice obrotów mają do wyrównania
ja praktykuję sposób nr 1 ale też stosuję hamowanie silnikiem i międzygaz bo mi zostały takie praktyki z jazdy motocyklem
Spróbuję to jakoś w miarę obrazowo wytłumaczyć. Jak rozumie się, jak działają poszczególne
Ja bym tylko napisał, że staraj się eliminować po prostu wszelkie szarpnięcia. Jeśli szarpie - jest źle.
@foxyroxy: dzieje się tak, bo kursanci dopiero się uczą. 95% z nich nie ma takiej precyzji w nogach żeby dodawać delikatnie gazu w końcowej fazie sprzęgła, albo żeby
no rewelacja, wielkie dzięki za poświęcenie chwili i ukłony nisko do ziemi! Skoro trafiłam na mądrych ludzi to jeszcze jedno chciałabym się dowiedzieć w temacie zmiany biegów. Jak je zmieniać by nie zarżnąć silnika i wyszło ekonomicznie. Czytałam na ten temat ale nie wszystko niestety zrozumiałam. Moje Punto ma silnik 1.2 8V
1242 pojemność
65/5500 Moc
Z tego, co pamiętam z jazdy tymi ośmizaworówkami (8V) Fiata, to że mają dosyć mocny dół i słabiutką górę (co zazwyczaj jest cechą ośmiozaworowych silników, no ale mniejsza o szczegóły). Czyli nie ma większego sensu "kręcić" go wyżej, niż to, powiedzmy 4500 obrotów, bo wyżej już tak
@foxyroxy: w największym uproszczeniu tak, im większe obroty silnika tym spalanie jest większe. Pamiętaj też, że jazda na zbyt niskich obrotach jest (wg wielu ekspertów i wg mnie) o wiele gorsza od jazdy