Wpis z mikrobloga

@void1984: wszystko zależy gdzie będziesz to chciał wykonać.
Janusz w szopie opierniczy to na prędkości na w granicach pewnie ~1000 cbln. Byle jak, byle czym.
Tyle że gdybym miał taki pojazd, wybrałbym serwis Lamborghini a tu już tanio nie jest, szczególnie kiedy bierze się pod uwagę te dwa niepozorne paski - to będzie wersja specjalna, matowy lakier itp. O ile w ogóle wchodzi w grę malowanie a nie na przykład wymiana
Nie potrafię pojąć która zworka w mózgu musi być odblokowana żeby coś takiego zrobić. Nie tyle dlatego że drogie, a dlatego że nie moje.

@pawel-kw-wkp: W pełni popieram.

Pamiętam artykuł gdzie ktoś opisywał że koszt wrapa na pojazdach tej klasy (gdzie nie wchodzi w grę malowanie a "tylko" oklejenie taśmą) to było ~5k funtów za całość (tu też rysy są na bokach, więc trzeba by pociągnąć dalej). Malowanie na pewno będzie
Wrap to zabawa, a jestem ciekawy ile takie lakierowanie wyniesie, by przywrócić do stanu oryginalnego.


@void1984: obawiam się że nikt Ci tego nie powie - takie sprawy wycenia się indywidualnie, pojazd jest dla wąskiego kręgu ludzi, których na niego stać - takich obsługuje się trochę inaczej niż z cennika napraw.
Nie wiem tylko czy takie elementy ponownie się lakieruje - obstawiam że wymienia się cały płat - tam jest kilka warstw
obawiam się że nikt Ci tego nie powie - takie sprawy wycenia się indywidualnie, pojazd jest dla wąskiego kręgu ludzi, których na niego stać - takich obsługuje się trochę inaczej niż z cennika napraw.


@pawel-kw-wkp: Myślę że dobry lakiernic miałby cenna opinię, a ludzie tutaj pracują w różnych branżach.

Nie wiem tylko czy takie elementy ponownie się lakieruje - obstawiam że wymienia się cały płat - tam jest kilka warstw zabezpieczeń
Myślę że dobry lakiernic miałby cenna opinię, a ludzie tutaj pracują w różnych branżach


@void1984: wcale bym się nie zdziwił gdyby ktoś tu siedział od dealera lambo, porsche, ferrari - różnie bywa :-D

Też jestem ciekawy. Przynajmniej maskę łatwiej wymienić niż słupek.

Taka ciekawostka - znam przypadek gdzie przy wymianie przedniej szyby (większość warsztatów używa do zdjęcia starej takiej struny z uchwytami, dłuższa grubsza wersja garoty Hitmana) serwisanci ścięli wewnętrzną okładzinę