Aktywne Wpisy
dantealghieri +14

wfyokyga +288
Okazało się, że dam radę przejść parę metrów bez kul. Coś się naprawiło, nie potrafię tego wytłumaczyć xD Oczywiście kuleje, inaczej nie da rady. No ale teraz mogę sobie coś przynieść, bo ręce wolne. W sumie zajebiste to było uczucie, taka wolność, duma i coś jeszcze, nie wiem. Nie będę odpowiadać na żadne pytania, piszę bo chciałem się pochwalić moim sukcesem hehexd Szkoda że w głowie dalej burdel, widocznie nie można mieć





Mireczki co polecacie do animacji szkieletowej 2d?
Zależy mi na szybkości tworzenia i późniejszej modyfikacji IK poprzez kod.
Anima2d to straszny rak, złożenie skomplikowanej postaci zajmuje ogrom czasu.
Spine niestety drogie.
Komentarz usunięty przez autora
@Symmachus:
Wydaje mi się że ani jedno ani drugie nie pozwala na edycję kości w unity
Chcę zrobić animację chodzenia i do tego ręce IK sterowane ze skryptu
mozna dragonbones wczytac przez plugin spine do unity?
Chyba będzie działać, ale jeszcze nie wiem jak stworzyć ten obiekt.
Po eksporcie z DragonBones trzeba zmienić nazwe pliku .json na .json.txt i .atlas na .atlas.txt
Cały taki folder wrzucić do unity i plugin od Spine sam to konwertuje
Cos sie #!$%@? przy tworzeniu szkieletu