Wpis z mikrobloga

Polecam Spriter. Jest tańszy niż Spine oraz ma wsparcie dla Unity o ile wiem. Wkrótce po ukończeniu obecnego projektu zamierzam przygotować moduł (w języku Lua) do wczytywania animacji przygotowanych w tym programie dla Corona SDK.
  • Odpowiedz
@mrowed: ustawianie i przypisywanie kości to powinna być krótka czynność a nie klikanie w kilku okienkach. Pomyłki kosztują tutaj sporo czasu, trzeba odpinać kości, dziedziczenie
  • Odpowiedz
@glupiekonto: Testowałem, szukałem i jedyne sensowne rozwiązanie to podane wyżej przez @Symmachus: - dragonbones. Co najważniejsze ma FFD, intuicyjny interfejs i możliwy eksport do formatu Spine. Podobno fajny jeszcze jest Creature ale nie sprawdzałem
  • Odpowiedz
@maad:
Chyba będzie działać, ale jeszcze nie wiem jak stworzyć ten obiekt.

Po eksporcie z DragonBones trzeba zmienić nazwe pliku .json na .json.txt i .atlas na .atlas.txt
Cały taki folder wrzucić do unity i plugin od Spine sam to konwertuje
  • Odpowiedz