Wpis z mikrobloga

@EkspertPKO Mam problem z waszą aplikacją IKO. Chcę ją aktywować przez sms, jest napisane ,,Trwa weryfikacja numeru telefonu" i tak przez chwilę. Potem wyskakuje ,,Sprawdzanie numeru telefonu trwa zbyt długo". O dziwo kiedy przeprowadzam inne operacje związane z weryfikacją sms, to wiadomości dostaję normalnie. Pomożecie? #pkobp
  • 5
  • Odpowiedz
  • 0
@FarGO spróbuj jutro, jak jest weryfikacja to facetka powinna zadzwonić z PKO i zapytać się czy to na pewno Ty :) możliwe że wina świąt
  • Odpowiedz
@FarGO sytuacja może mieć związek z ustawieniami samego telefonu. Proszę sprawdzić w ustawieniach, czy jest możliwość wysyłania wiadomości „w tle”. Jeśli nie, to proszę zmienić ustawienia na „tak"
  • Odpowiedz
@FarGO W takim razie prosilibyśmy o wysłanie wiadomości poprzez iPKO. W treści prosimy podać: opis problemu wraz z informacją, że nie blokowano wysyłania SMS-ów w tle, numer telefonu, na który ma być aktywowane IKO, model telefonu, wersję systemu operacyjnego, informację czy telefon był rootowany i czy już kiedyś korzystał Pan z IKO.
  • Odpowiedz
Ustawienia/Aplikacje/Wiadomości (prawdopodobnie masz dwie domyślne aplikacje)/ Aplikacja do wiadomości (i zamieniasz na drugą domyślną) :))
  • Odpowiedz