Wpis z mikrobloga

@TheSznikers: możliwe, ale cena sporo lepsza, nie?

@rev3N co do pedałów, to w G27 wg. mnie są super, hamulec twardy, wygodne, trzymają się na dywanie tak, że prędzej dywan podrzesz niż Ci się przesuną, nawet przy #!$%@? heel & toe w Porsche 935.
A na co szczególnie zwracać uwagę przy zakupie G27? Bo jednak jestem do niej bardziej przekonany, widziałem na yt film z działaniem pedałów i DFGT to jednak inna klasa, gorsza, mam podobne teraz u siebie, więc G27 to na pewno będzie spory przeskok jakościowy. Poza tym DFGT jest dużo glośniejsza, wiec kolejna rzecz przemawia na jej niekorzyść. Tylko nie wiem jak FFB, daje radę w G27?
@rev3N:
Co do głośności to wszystkie Logitechy "brzmią podobnie", FFB daje radę zarówno w DFGT i G27.

Przy zakupie używki polecamy upewnić się, czy kierownica działa poprawnie, tzn: czy odpowiednio się kalibruje, potencjometry od pedałów nie skaczą w grze i czy wszystkie przełączniki są sprawne (szczególnie łopatki).

Jeśli masz taką możliwość przetestuj, jeśli nie niech sprzedający nagra Ci filmik jak się kiera kalibruje i działa w grze.

Generalnie sprzęt Logitecha to
@rev3N: Rożnica jest w przyjemności z jazdy, jeśli jeździsz tylko dla czasów to możesz odpuścić H-Shifter, bo nawet jak na manualu w symulatorze jest szybciej to po prostu trudniej się jedzie mieląc biegami, ze sprzęgłem i robiąc heel & toe, łatwiej o błąd. Więc jak ludzie jadą o złote gacie to zazwyczaj olewają realizm i wolą na półautomacie jeździć. Tak było chociażby na zawodach Eurogamer, klasyczne bolidy, a większość stawki na
Panowie, a co powiecie o Thrustmaster T150 PRO? Znalazłem na allegro nówkę za niecałe 900zł, lecz to trochę za dużo :/. Moglibyście mi powiedzieć czy warto dopłacać, czy lepiej szukać G27? Do tej T150 PRO wypadałoby dokupić też shifter chyba, bo pedał sprzęgła bez shiftera byłby mało używany, a pedały w zwykłej T150 podobno średnio dobre. Jakie są wasze opinie na ten temat?