Wpis z mikrobloga

Nie interesuje się kryptowalutami i nie mam nawet zamiaru, ale jedna rzecz mnie bardzo ciekawi :P

Dobra, bitcoin wypierdzielił w górę jak eyjafjallajökull.
Ludzie się cieszą, bo mają z czego. Szczególnie ci, którzy te bitcoiny kupowali za grosze w porównaniu do dzisiejszej wartości.

Ale co byście zrobili, gdyby bitcoin nagle jebnął na łeb? Tak po prostu jego wartość spadła by do kilkudziesięciu czy kilkuset dolarów?

Skoro mógł wystrzelić w górę jak #!$%@?, tak samo może spaść. Nie znam się na tym, mogę się mylić.

No ale przyjmijmy, że jakimś cudem rządy znalazły haka na bitcoina, budzicie się rano i widzicie, że 1BTC jest warte 69$ i spada.

Co robicie w takim momencie? Nie chodzi mi o ludzi, którzy mają tam 40 zł w btc, ale o takich, którzy wpakowali w to od kilku do kilkunastu jak nie więcej tysięcy? Jednego dnia tracicie taki ogrom kasy.

Czy bylibyście w stanie przyjąć to na klatę, mówiąc sobie

Tak, znałem ryzyko inwestowania w kryptowalutę, ta strata jest moją winą


Czy raczej szukacie winnych wszędzie gdzie się da? Typu zwalanie winy na rząd, banki, ludzi którzy was w to wprowadzili, jakieś manifestacje, płacze w TV itd.

Taka tam moja ciekawość :P
#bitcoin #kryptowaluty
  • 43
  • Odpowiedz
Ale co byście zrobili, gdyby bitcoin nagle jebnął na łeb? Tak po prostu jego wartość spadła by do kilkudziesięciu czy kilkuset dolarów?


@Junpei1948: Nic, kupiłem za tyle ile jestem w stanie stracić. jak dla mnie pieniądze które wrzuciłem w btc po prostu znikły. Jeśli wartość będzie rosła to dobrze, jeśli nie to trudno. Jest dla mnie idiotyzmem pakować całe oszczędności w coś tak ryzykownego.
  • Odpowiedz
@Junpei1948: Dlatego najlepiej przy wkładaniu dużych sum po jakimś czasie (im szyciej tym lepiej) spieniężyć to co się włożyło i potem bawić się za to co udało się zarobić ,nawet jak wszystko pójdzie sie #!$%@?ć to jesteś na zero ;) Polecam
  • Odpowiedz