Wpis z mikrobloga

@chinskiecuda: Ja na razie żadnych kłopotów nie miałem - portfel jest specyficzny, bo sami tworzymy seeda, który jak dobrze pamiętam ma 60 znaków i używając tylko tego seeda logujesz się do portfela - jeśli przepisując seeda pomylimy się w 1 znaku tworzy się po prostu nowe konto z saldem 0. Oczywiście jeśli się wylogujemy i zalogujemy już bez literówki mamy dostęp do swojego seeda, na którym trzymamy środki.

Najlepiej przepisać sobie
@Uvmeneal: Ja chyba też tak zrobiłem za pierwszym razem, zwłaszcza że jest 0 prowizji to można się bawić :D
Portfel jest w wersji beta, ale transakcje działają, coiny nie zginą więc jest ok, a nowa wypaśna wersja jeszcze chyba w tym roku się pojawi.
@Uvmeneal
Ja jestem początkujący. Ale chce trochę grosza zainwestować w iota. Zarejestrowałem się na binance ale się zorientowałem że najpierw gdzieś muszę kupić BTC lub eth :) żeby na binance wymienić na iota. Pytanie gdzie najlepiej kupić bez zbędnych weryfikacji i najlepiej przez PayPal?
@chinskiecuda: aa, myślałem że masz już btc lub eth i chcesz po prostu zamienić na iota :) tego niestety nie wiem, sam korzystam z bitbay, ale jest tam weryfikacja - możesz rozglądnąć się za kantorami online, tam nie jest potrzebna weryfikacja, ale dokładnego Ci nie wskażę bo sam nie korzystam .
Ja jestem początkujący. Ale chce trochę grosza zainwestować w iota. Zarejestrowałem się na binance ale się zorientowałem że najpierw gdzieś muszę kupić BTC lub eth :) żeby na binance wymienić na iota. Pytanie gdzie najlepiej kupić bez zbędnych weryfikacji i najlepiej przez PayPal?


@chinskiecuda: aaa w takim wypadku najlepiej się zweryfikować na bitbay.net Weryfikacja nie gryzie.
@Uvmeneal kantor online to słabo brzmi :) kiedyś testowo kopalem bitcoiny na swoim domowym serwerze ale skopcil mi się dysk więc wallet poszedł w czorty. Ale domyślam się że nawet jednej milionowej nie wykopalem :)