Wpis z mikrobloga

Czesc Mircy,

mam taki problem, zamowilem sobie podstawowy zestaw Mi Smart Home, wybralem PostNL bo mam juz ten wartiant sprawdzony. Dostalem 2 numery trackingowe, jeden z PostNL, drugi FZRAMYT. Ten pierwszy oczywiscie nie dziala.
Piszecie, ze ten drugi to transport kolejowy i trwa dlugo. Zeby potwierdzic to co tu przeczytalem napisalem prostego maila z zapytaniem do majfriendow - co sie stalo, ze sie zesralo?

Odpisali mi w pierwszym mialu, ze mam sprawdzac ten drugi numer, ze beda pojawiac sie tam logi. Nie odniesli sie do pytania mojego wiec napisalem, ze chcialbym jednak wiedziec, co sie stalo, ze to nie jest profesjonalne itp.

I teraz ciekawa rzecz, ten FZRAMYT tracking mowi, ze paczka 2 dni temu zostala zaladowana do samolotu a majfriendy napisaly mi wlasnie, ze paczka wrocila do nich do magazynu bo dostawca ja zwrocil i mam 2 opcje, albo ponowna wysylke albo zwrot kasy...

Dziwne rzeczy sie tam dzieja.

#xiaomi #gearbest #tracking
  • 2
Zakonczylem korespondencje z GearBest w kontekscie tego co napisalem wyzej.

Napisalem, ze jesli faktycznie moja przesylka wrocila do magazynu to prosze o powtorne jej wyslanie.
Dostalem informacje, ze przesylka zostala wyslana ponownie i dostalem ten sam tracking...
Zakladam, ze nie jest to mozliwe, zeby nadac przesylke z tym samym numerem, chyba ze jest?
Wyglada to tak jakby support sprowazdzal rozmowe do jednego miejsca tak aby pozbyc sie problemu.
Podsumowalem ich, ze korzystanie