Wpis z mikrobloga

@SpalaczBenzyny: a jakie wychodzi ci spalanie z 211KM ? ja po tych wszystkich rewelacjach przeczytanych w internecie i przegrzebaniu dziesiątków poradników i forów zdecydowałem, że nie oglądam już TFSI/TSI i w sumie trafił mi się 2.0 TDI 143KM - średnie spalanie wychodzi mi 6.5l /100km ropy.
@filip_k: generalnie chciałem po okresie leasingowym dalej nim jeździć. Nie lubię zmieniać za często aut. ( ͡º ͜ʖ͡º) Nie chcę generalnie też utopić jakieś dużej kasy w późniejsze naprawy.

@SpalaczBenzyny możesz rozwinąć myśl: "2.0 TDI to dobre na leasing i wymianę auta na inne bo nie będzie szkoda wywalonej kasy :)".

Czyli generalnie nie polecacie benzyniaków TFSI/TSI?
@anoysath: możesz podesłać mi jakieś linki odnośnie TFSI/TSI po 2016 roku? Szukałem ale generalnie ciężko coś znaleźć konkretnego. Jest dużo narzekań z kolei na te silniki ale z roku 2015 i wcześniej.
@SpalaczBenzyny: 155 to mało póki co. Jak wciąż będzie bezproblemowo jak zrobisz drugie tyle to będzie można chwalić. Ja dobijam z 300k z 3.0 tdi i póki co jest spokój, wiec jeżdżę dalej, bo też nie mam pomysłu na co wymienić.

przez cały czas nie wiem na co mógłbym zmienić ten samochód? na te pokroju RS4 czy M3 i podobne to mnie nie stać, mam quattro


Jest jeszcze coś w połowie
@SpalaczBenzyny: Kurcze no, ja to nie mam niestety znajomych którzy mają silniki typu 3.0tfsi ani nie mogę brać na testy z ASO, więc nie wiem jak to jeździ. Dla mnie naturalną alternatywą dla starego 3.0tdi jest nowy 2.0tfsi, bo osiągi podobne, ale nie ma problemu z wysoką akcyzą. 3.0tfsi oczywiście kuszący na przyszły samochód, ale nie wiem nawet ile to pali. W dieslu podoba mi się, że jak jadę autostradą cały
@SpalaczBenzyny: No wiadomo, że quattro 252KM to będzie zupełnie inna historia niż 190KM 2.0 tdi FWD. Mi tylko chodzi o to, że jak ktoś kupi te 190 KM 2.0 tdi, to po 2-3 latach raczej nie uzna, że trzeba to zmienić na 190KM TFSI, bo diesel bez sensu.