Wpis z mikrobloga

Nauka kodzenia, kurs 12 000 zł za pół roku w tym do wyboru Web Developer (HTML, CSS, JavaScript) lub Java. Które wybrać?

Developerka za tę kasę wydaje mi się zbyt lamerska, acz jestem początkujący. Potrzebą są proste aplikacje w sieci lokalnej, z bazą danych, np. spis ludności z dostępem przez wiele podmiotów jednocześnie, z możliwością dodawania/edycji rekordów; kalkulatory z wydrukiem tabel z wynikami (karta wydruku); FAQ z odnośnikami (pkt 1 nie zabijaj, patrz wyrok z 2012) i płynną edycją "chwyć i upuść". W czym to napiszę?

Kurs w https://kodilla.com/pl - zna ktoś, poleca, odradza?

#kodilla #naukaprogramowania
  • 13
@przemilcze: chyba sam muszę zacząć robić takie szkolenia skoro tyle osób chce wydać takie pieniądze ( ͡° ͜ʖ ͡°) bierz się za darmowe kursy bo po takim czymś będziesz potrafić zrobić tylko określoną aplikację i nawet na juniora się nie dostaniesz.
@Benq20: napisałem to co wyżej wymieniłem w VBA i za pomocą FTL, ale chcę się uwolnić od Office'a i apek osób trzecich, a także rozwinąć skrzydła (na razie pracuję na zasadzie potrzebuję - szukam - wprowadzam, a ile opcji nie zauważam?).

@Melcma: za dużo czasu zajmuje szukanie i kompletowanie tego, mam książki Java, JavaSricpt, VBA, algorytmy itd., ciekawe, ale mało praktyczne, bo zaraz zapominam, jak nie muszę tego wykorzystać. Ćwiczenia
@przemilcze: jezeli nie umiesz sie sam uczyc to kurs w niczym Ci nie pomoze. To nie jest fabryka robiaca z Ciebie certyfikowanego developera. To takie szybkie studia, pokaza Ci pewne rzeczy, zaprezentuja. Nauka programowania przychodzi z przesiedzonych godzin nad jakims problemem i rozwiazaniem go samodzielnie, kiedy mozg pracuje na najwyzszych obrotach. Szkoly i bootcampy to po prostu scam albo lekkie przygotowanie do zawodu programisty.