Wpis z mikrobloga

A note from Trent on the Planescape concept art going around:

The Beamdog creative and art teams often explore concepts, pitches, and designs touching on different Dungeons & Dragons and unique settings. This was the case of the Planescape: Unraveled character concepts shown in the recently released STORYHIVE Next Level documentary.

At any given time, there are a few of these exploration projects happening in different parts of the studio. They’re typically not shared outside of the company as they can be interpreted as a new project.

We do these exploration projects as a way to find new ways to bring different ideas and creative styles to projects we’re working on. We’ve found it’s a great way to let the creative team stretch themselves and expand their skills. Occasionally, we return to these explorative projects and incorporate them into other things we’re working on.

Does this mean a new Planescape game is currently in the works at at Beamdog? Afraid not, the team is hard at work on other projects at this time. Planescape is an amazing setting that we enjoyed exploring as a part of developing Planescape: Torment: Enhanced Edition and we’d love to visit it again in the future. Only the Lady of Pain knows if that’ll happen, and she’s not sharing.


Czyli jednak nie będzie Planescape'a od Beamdoga (przynajmniej w najbliższej przyszłości ( ͡° ͜ʖ ͡°) )

Źródło: http://www.rpgcodex.net/article.php?id=10788

#crpg #beamdog #planescape #torment #gry #unraveled
wielooczek - >A note from Trent on the Planescape concept art going around:

The Bea...

źródło: comment_HsusKIAINZYCl5icWRVqvXlQJcQgbTOD.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
Czyli jednak nie będzie Planescape'a od Beamdoga


@wielooczek: Chwała Cthulhu za to.

@Bethesda_sucks: Planowali wiele rzeczy. Do IWD1 mieli pomysł na dodatek, IWD2 chcieli robić. Teraz wychodzi, że P:T również było na celowniku. Nawet nie chcę myśleć, co tam jeszcze rozważają.
  • Odpowiedz
@wielooczek: ojej, jaka szkoda ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@sejsmita: może robią dodatek do IWD1? Czort ich wie. IWD 2 nie ruszą, bo kod zaginął, wspominali o tym kiedyś.

@Bethesda_sucks: pewnie tak, ale jak już pisałem niedawno - to drogi i ryzykowny setting. Ciekawe, czy zatrudnili już nowego scenarzystę, bo ta od SoD została po cichu zwolniona jakiś czas temu http://nichegamer.com/2016/07/28/siege-dragonspear-writer-amber-scott-leaves-beamdog/ ( ͡
  • Odpowiedz
IWD 2 nie ruszą, bo kod zaginął, wspominali o tym kiedyś.


@Lisaros: Może masz nowsze informacje. Czytałem kiedyś, że im się to nie opłaca. Jednego można być pewnym, nic autonomicznego i własnego nie zrobią.
  • Odpowiedz
@wielooczek: Nie, nie grałem. Jakoś nie ciągnie mnie do instalowania NWN 2 (zakładam, że samego dodatku nie da się zainstalować). W sumie to czekam na jakąś sporą obniżkę NWN, bo i tak mój backlog jest zbyt długi, a jeszcze ciągnie mnie do powtarzania ulubionych erpegów.
  • Odpowiedz
@Bethesda_sucks: Trzeba zainstalować podstawkę NWN2, do tego dodatek, ale kampanię z dodatku można odpalić bezpośrednio, bez wcześniejszego przechodzenia kiepskiej podstawki.

To jest dla mnie ewenement, że podstawka była tak zła i miałka fabularnie, a dodatek niewiele ustępuje Planescape: Torment.

Zagraj! (°°
  • Odpowiedz
@wielooczek: @Lisaros: @sejsmita: Wcześniej nawet nie czytałem tej notki, ale teraz się we mnie zagotowało:

Planescape is an amazing setting that we enjoyed exploring as a part of developing Planescape: Torment: Enhanced Edition

(ノ)ノ彡

I właśnie dlatego nienawidzę tych pasożytów.
  • Odpowiedz