Wpis z mikrobloga

@rpawelek: Kasa to nie wszystko, kieruj się jakością obsługi. Wolę zapłacić parę złotych miesięcznie, ale mieć pewność, że mnie za każdym razem, gdy do nich przychodzę, potraktują jak Klienta.
@argothiel: Tak, wiadomo, że opłaty to nie wszystko, ale pisząc wprost to uważam, że PKO BP po prostu z nimi przegina...

Jak każdy pewnie chciałbym wszystko za darmo, wysokie oprocentowanie i sprawna obsługa. Ale tak poważniej to szukam czegoś wyważonego i póki co jeszcze nie znalazłem.
@rpawelek: Cóż, ja od dłuższego czasu jestem klientem Multibanku, jedyne, co płacę, to złotówkę miesięcznie za kartę. Za to zawsze wiem, że wszystko mogę załatwić bez żadnych problemów przez Internet, przez telefon i w oddziale. I jestem bardzo zadowolony. Ale oczywiście - można też znaleźć darmowe konta, może nawet z równie dobrą obsługą. Choć nie sądzę, żeby mi się chciało ryzykować dla tej złotówki sprawdzanie. ;-)

Z innych banków (dla porównania)