Wpis z mikrobloga

@Rick_Sanchez: Na premierze w Hiszpanii była dopuszczona do ruchu tylko najuboższa wersja. Mocniejsze i wyższe wersje, które zaślepki nie mają, były dostępne tylko do jazdy po placu np. do demonstracji możliwości skrętnej tylnej osi i systemu podnoszącego auto w wypadku uderzenia z boku. Shmee to tłumaczył
kawiarnianypl - @Rick_Sanchez: Na premierze w Hiszpanii była dopuszczona do ruchu tyl...
  • Odpowiedz
@defkor: A więc to tak. A zawsze się zastanawiałem, że skoro ja w 3 litrowym silniku mam jedną rurę to po co w e200 czy c180 są dwie :D
  • Odpowiedz
ale muszą nas teraz producenci dymać na tym czego nie widzimy skoro nawet na głupiej rurze gdzie koszt dorobienia rury w atrapę to pewnie kilkadziesiąt złotych...
a tu w silniku gorszej jakości materiały, a tu czujniczki #!$%@?, a tu ciensze kabelki i dzisiejsze auta za 10 lat się będą #!$%@?ć a te z lat 90 nadal jeździć
  • Odpowiedz
@Kramarz: Wyobrażam sobie jak mechanicy w SKP muszą klnąc, gdy muszą podłączyć rurę do testu spalin. Zamiast nałożyć ją na końcówkę wydechu to trzeba włazić pod samochód, szukać ukrytej rury i robić dziwne kombinacje xDD
  • Odpowiedz
  • 1
@cooles wydaje mi się, że chodzi o pieniadze. Montują cały zderzak z plastiku i spokój a tak musieliby jeszcze końcówkę metalowa montować.
  • Odpowiedz
@defkor: Aha, no ale skoro to taki wstyd jak ktoś zauważy to czymże jest taka skromna inwestycja wobec późniejszego blasku prestiżu na dzielni? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz