Wpis z mikrobloga

@Kodziak: odebrałem kilkanaście dni temu nowy 1.5 ecoboost 160 KM w wersji titanium i zrobiłem nim na razie 1300 km, więc ostrzegam, że opinia nie będzie jakaś super wartościowa. Mam system SYNC3 z podstawowym audio - 8 głośników. Audiofilem nie jestem, ale dla mnie gra w zupełności wystarczająco - na uwagę zasługuje dynamiczny bas, całkiem nisko schodzący. Sam system obsługuje się bardzo wygodnie - wszystko podzielone na kategorie, łatwo wybrać numer
  • Odpowiedz
  • 0
@obar Hej szukając info o Mondeo 1.5 Ecoboost natrafiłem na ten wątek.. Jestem przed kupnem mondeo z tym samym silnikiem i dynamic LED. Jak z biegiem czasu oceniasz to auto, silnik, spalanie ? Z góry dziękuję za opinię :)
  • Odpowiedz
@jajcek: Przejechałem nim 85 tys. km, w międzyczasie wymieniłem klocki przód i tył, tarcze przód i tył, pasek wielorowkowy (klinowy?), regularnie olej/filtry i ostatnio sondę lambda za katalizatorem, bo wyskoczyło check engine.

Po około 45 tys. km ze strony sprzęgła zaczęło od czasu do czasu dobiegać wycie/tarcie przy ruszaniu, szczególnie przy ruszaniu pod górę - w momencie puszczania sprzęgła połączonego z dodawaniem gazu. ASO Forda rozkłada ręce, bo nie wiem jak
  • Odpowiedz
  • 1
@axon24 Jak dla mnie bomba. Codziennie podchodząc do auta, przy otwieraniu auta z kluczyka mam banana na twarzy jak się załączają światła i widzę front auta. Jazda to bajka. Mega wyciszony. Dowiedziałem że te wersje mają gratisa w postaci mocy. Niby powinno być 160KM ale na hamowni ok 178-180KM i to czuć. Wysoki moment już od 1800 obrotów. No jeździ się bajecznie. Jak zawsze miałem problemy z jazdą pod wieczór i w
  • Odpowiedz
@axon24: 2018, 1.5 Ecoboost 160KM, manual, wersja Titanium, Kombi. Jak najbardziej polecam. Ja właśnie polowałem na tą wersję czyli jak najpóźniejsza wersja ale przedlift. W benzynie po lifcie masz już niestety filtr GPF który może nie jest aż tak beznadziejny jak DPF ale jednak przez swoje działanie powoduje szybsze zużycie się elementów wtryskowych.
  • Odpowiedz