Wpis z mikrobloga

simracingowe świry, całą noc przesiedziałem z tematem kierownicy i chcę się upewnić, czy T150 Pro to jest nadwybór i nie ma nic lepszego do wyboru w tej cenie (1k). Oczywiście wybór jest między tym a G29. W T150 jednak to plastikowe kółko odziane niebieską gumą słabo do mnie przemawia razem z plastikowymi T3PA. Ja wiem, że G29 wygląda trochę odpustowo, dziura na środku FFB i w ogóle technologia pamiętająca jeszcze G25, ale trochę się obawiam tej firmy po czytaniu morza tekstu o T300. Oczywiście nad T300 się nawet nie zastanawiam, bo nie wyobrażam sobie dopłacać i liczyć że akurat mi się nie trafi feler. Kiedyś jeździłem na G25 i chciałbym powrócić, a temat kółka jest strasznie rozległy i każdy w sumie ma inne zdanie. Koszt biegów Thrustmastera też mnie za bardzo nie przekonuje, ale wiadomo, że to jest inna jakość w porównaniu do zabawki od Logi. Także w sumie jeśli od Thrustmastera to tylko T150 Pro, bo wymienianie kółka mnie nie interesuje tak samo jak gwarancyjna loteria, ewentualnie dokupi się wajchę i będzie grało, ale jednak ten wszechobecny plastik mnie niepokoi. Może tutaj trafią się ludzie, którzy nie są tak bardzo zapatrzeni w obrazek Truthmastera i racjonalnie przechylili moje zastanowienia na jedną ze stron. Obie konstrukcje mają swoje plusy i minusy, najlepiej jakby trafił się ktoś kto macał obie kierownice, albo chociaż G25/G27 i T150 i się wypowiedział ( ͡° ͜ʖ ͡°) #simracing #assettocorsa #projectcars #symulatory #komputery
  • 17
@yoda90: eh, gdyby ten T150 nie miał chociaż tej tandetnej niebieskiej gumy, przez to sprawia wrażenie szajsu ( ͡° ʖ̯ ͡°) szkoda, że niestety nie mogę nawet potrzymać przez chwilę tej kierownicy w dłoniach, żeby poczuć, czy nie będę potem żałować zakupu. Chyba po prostu będę musiał przełknąć walory estetyczne, ewentualnie zainwestować w czarną owijkę i doceniać lepsze graty pod obudową, bo rzeczywiście 1000 za to samo
Nie rozumiem tego strachu przed kupnem Thrustmastera T300. Ta kierownica jest na rynku od paru lat. Padały głównie pierwsze wydania, jak coś jest nie tak to w pierwsze dwa tygodnie od zakupu często to się objawia. Zawsze można zwrócić w tym czasie, a potem jest 2 lata gwarancji. Czego tu się bać? Tym bardziej, że takie T150 Pro kosztuje 1000, a za 1300-1350 pln można było mieć nową T300 GT Sport Ed
@oran jak czytałem kiedyś te wszystkie tematy to głównie padało coś na płycie głównej chyba. Zgon, zero reakcji.

Ja nie jestem zbyt miarodajna próba. Mam tylko jedną t3. 0 GTE, ale działa już od marca.
@CreativeSignal: nie wlaczaj gran turismo 6 na kierownicy po zabawie w aseto. Powaznie. To jak z grami sprzed 2000, w pamieci wygladaja lepiej niz gdy sie je wlaczy ponownie.
Co do tandetnego rima, a nie da sie dokupic nakladki takiej jak na normalne kierownice samochodowe z jakiejs smiesznej pianki? Opcja obszywania przy kierownicy budzetowej raczej sie mija z celem.
G29 jest calkiem spoko. Betonowe hamulce, jakas ekoskora, zimne metalowe nakladki na
@scooby666: no a ja jednak rozumiem, bo przejrzałem 3 polskojęzyczne fora, reddita i inne fora anglojęzyczne i wszędzie jest jazda na T300, rzeka tematów z problemami, a jednak za takie pieniądze człowiek się spodziewa produktu działającego od początku, a nie ruletki i ewentualnie wysyłania i czekania na kierownicę ¯\_(ツ)_/¯
@CreativeSignal jeśli silnik się przegrzewa to Ffb słabnie, żeby go nie spalić. Jednak musiałbyś mieć ustawiona siłę na max i cisnąć długo jakieś wymagające kręcenia kołem rzeczy np. Drift. Ja od marca nie spotkałem się z tym ani razu. Do tego można manualnie ustawić pełne obroty wentylatora w bazie i jeszcze bardziej opóźnić ten efekt lub całkiem go usunąć.