Wpis z mikrobloga

Tygrysem trzeba stać pod mocnym kątem do przeciwnika


@sunsu-sun: w takim wypadku tygrysowi wali się między gąsienicę a burtę. Pancerz jest tam na tyle cienki, że overmatch pozwoli ruskiej 85mm przejść bez żadnych obawień.

gram t-34-85 i nie mogę się przebić przed przedni pancerz tygrysa 1


@suseu: jeśli stoi skątowany to patrz wyżej. Jeśli stoi przodem do Ciebie to walisz gdziekolwiek w przedni panel oprócz gniazda KM i wizjera kierowcy.
trzeba stać pod mocnym kątem do przeciwnika


@sunsu-sun: Tak właśnie robię, bo zwiększa mi to mm w pancerzu oraz daje szansę na rykoszety, a link sprawdzę.

jeśli stoi skątowany


@howser: no właśnie nie stoi, a mapa na której tak mi się działo to Normandia a punkt do przejęcia był w mieście i trudno tam o flankowanie wroga w wąskich uliczkach.

w takim wypadku tygrysowi wali się między gąsienicę a burtę.
@suseu: Z większej odległości czasem i tak może być ciężko trafić w ten pasek, dlatego trzeba możliwie objeżdżać. Niemcy mają ten luksus, że wszystko mają na hita. Niemniej polecam strzelać w prawą część przy krańcu tej płyty. Jest tam bodaj zbiornik z paliwem, więc rozsadza tygrysa natychmiastowo.
@HHHHHH: wizjer nie daje marginesu błędu. Strzelisz 1 piksel za nisko/za wysoko i Twój pocisk znika w czarnej dziurze. Spróbuj odpalić mapę poligonową w trybie zręcznościowym i pojeźdź sobie celownikiem po wizjerze - celownik zapala się na zielono dosłownie na grubości 1 piksela.
@HHHHHH: być może, ale zamiast ćwiczyć małpią zręczność w celowaniu z 500m w wizjer czołgu w pełnym pędzie moje lenistwo każe mi szukać łatwiejszych rozwiązań dających te same efekty.
czołgu w pełnym pędzie


@howser: ¯\_(ツ)_/¯ kto strzela w pełnym pędzie? Nikt tak nie gra, strzelasz z biegu tylko jak przemieszczasz się do kolejnej osłony...

Chodzi mi o to, że w okolicach wizjera nie musisz dokładnie strzelać, zawsze wchodzi.