Wpis z mikrobloga

@widmo82: tak samo miałem ja, po 5 dniach napisał w wątku w którym dyskutowałem z toba, że nie długo dostane odpowiedź. Nie dostałem, na spór w PP odpowiedzi w pół godziny śmiecie
  • Odpowiedz
@widmo82: jestem tu nowy ale z tego, co widzę #gearbest jest tu tylko od podawania kuponów, nie mają żadnego wpływu na sklep. Ich pomoc wydaje mi się, ze sprowadza się do wysłania takiej samej wiadomości jak my możemy.
  • Odpowiedz
@widmo82: hmmm, a to nie jest tak, że ten profil to tylko PR ? Zresztą zastanów się co oni mogą zrobić w polskim oddziale ? Nic, a ludzie oczekują, że dostaną info gdzie jest paczka...
  • Odpowiedz
@Haetham true. Czarno i u mnie bo nękałem go, aż do czasu napisania mi, że jak mi się nie podoba to spór na PayPal ;-D
Trochę typa rozumiem, ale gdyby nie udawał supportu to by go nie spalono na stosie.
Zresztą kiedy ostatnio dał promocje na GB?
  • Odpowiedz
@widmo82: a pisałeś może do e-maila do administracji, żeby się przyjrzeli mu? Bo cholera status "Profil Zweryfikowany" do czegoś zobowiązuje i jak on nic nie może... to niech tego znaczka nie ma.
  • Odpowiedz
Nie mam zielonego pojęcia po co @GearBest_Polska chciało moj numer zamówienia skoro do dej pory się do mnie nie odezwali.


@widmo82: To nie jest support. Konto zostało zarejestrowane ponad rok temu. Prowadzi je prywatna osoba, która została "wynajęta" przez mojego znajomego z GearBest. Nikt z GearBest nie obsługuje tego konta osobiście.

  • Odpowiedz
@matiwoj11: do mnie to było? ja to wiem, chyba chciałeś komus innemu to napisac i zawołać :)
@robert83: opis zmienił bo pewnie miał masę "spamu" na PW i mieliśmy dodatkowy powód, żeby drzeć z niego łacha :)
  • Odpowiedz