Wpis z mikrobloga

Nowe DD!

HOI4 Dev Diary - A New Germany

Tak, zajęli się Niemcami. Opisane w DD zmiany można opisać krótko: "Totalna Przebudowa Niemieckiego drzewka National Focusów"

Załączam screen nowego drzewka. Przebudowali lewą, przemysłową stronę (przy okazji dodali Atlantikwall czy Ostwall), środek lekko zmodyfikowany ale prawa strona to już istny armagedon.

Zacznijmy może od tego, że na starcie będzie wybór: Nadrenia albo obalenie Hitlera. Tak, będziemy mogli wywołać wojnę domową i wybrać dwie ścieżki: albo robimy Prusy vol 2. i dążymy do sojuszu z Anglia a potem idziemy na komunistów albo robimy demokratyczne państwo, demokratyczny sojusz państw europy centralnej i zadyma z komunistami. Do wyboru do koloru. Nie będę się rozpisywał na temat tych ścieżek i co się w nich znajduje, bo lepiej zobaczyć to na własne oczy :)

Drzewko marynarki też lekko zmienione.

Oczywiście zmiana u niemiaszków rozpoczyna gmeranie przy drzewkach pozostałych krajów :)

====================

No i standardowo. Poniżej lista zmian zapowiedzianych we wcześniejszych DD:

- Grupowanie jednostek

będzie można grupować jendostki jak w pozostalych rtsach :) Nie tylko całe dywizje, ale poszczególne jednostki, skrzydła itd.

- Konsolidacja dywizji

to ma być w DLC.

- pingowanie na minimapie

- będziemy mogli usuwać państwa z frakcji

- Łańcuch dowodzenia (patch)

Będziemy mogli podpiąć generałów pod Marszałka (z tego co się orientuje max 6 można), przerobią przez to planowanie, gdyż będzie mogli wydać jednej wspólny rozkaz dla całej grupy armii albo dla każdej armii inny. Z informacji wynika, że możliwy będzie mix, czyli nakazujemy Grupie Armii X ogólny plan ataku, Armii A jakiś atak po czym A zaczną wykonywać ogólny plan dla X

- Przerobione skille dowódców (patch)

Usunięte zostaną poziomy dowódców, ale każdy generał czy marszałek dostaną dodatkowe statystyki: atak, obrona, planowanie, logistyka + oczywiście bonusy, które sa teraz.

- Usunięcie jedności narodowej

Usuniętą jedność narodową zastąpią stabilizacją i poparciem dla wojny. Stabilizacja ma odzwierciedlać nastrój do rządu, im wyższa tym większe bonusy do przemysłu, siły politycznej itd. Ponadto wysoki poziom stabilizacji utrudnia przewroty.

Poparcie dla wojny daje bonusy do szybszej mobilizacji i walk na terenie kraju. Podbijać ją można eventami i uwaga... zestrzeliwaniem wrogich bombowców :) Tłumaczą to tym, że mieszkańcy widzą, że się starasz itd :)

- Nazwy dywizji

Dosyć subtelna zmiana, ale wg twórców wiele osób o nią pytało. Będziemy mogli wybierać oprócz szablony dywizji jej nazwy, czyli np wybierając dywizje piechoty możemy ją nazwać jeszcze Volksgrenadiere albo grenadiere albo infaterie itd. Co istotne komputer ma pamiętać numerek dywizji! Przykład. Zrobilismy 36. Dywizję Piechoty, potem zamieniliśmy ją na inny szablon, powiedzmy na motorisierte-infaterie, potem na grenadiere-division. Teraz ta dywizja będzie miała ciągle tę samą nazwę, ale dzięki patchowi/dlc nazwa będzie dynamiczna, czyli 36. Infanterie-Division --> 36. Motorisierte-Division --> 36. Grenadiere-Division.

nazwy mają być historyczne oraz w pełni edytowalne :)

- Rozdzielenie badań nad rafineriami na dwie grupy.

Jedna linie daje więcej ropy, druga gumy. Będziemy mogli albo skupić się na jednej produkcji albo na dwóch :)

- Każdy poziom infrastruktury daje +10% do wydobycia zasobów w danej prowincji

Ponadto zniszczona infrastruktura zmniejsza wydobycie, dzięki czemu naloty będą miały większy sens

- Nerf wydobycia surowców dla Malaya, Singapuru i Francji

nerf spowodowany 10% bonusem za każdy poziom infrastruktury.

- Buff produkcji opon w Brazylii

#hoi4
Pituch - Nowe DD!

HOI4 Dev Diary - A New Germany

Tak, zajęli się Niemcami. Opis...

źródło: comment_A122NDtZnYYjEfpJQFP0bMR1wgWiEzil.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
@Pituch: Lepsze drzewko do majora jako płatne DLC? Ich to już do końca popie*doliło xD

+ po co dodawać drzewko komunistycznych Niemiec, przecież mają tylko 20% poparcia na starcie.
  • Odpowiedz