Wpis z mikrobloga

Udało się komuś zerwać umowę z orange na internet stacjonarny? Poszła już seria zgłoszeń, połączenie jest tragiczne, a orange zawsze oznacza zgłoszenie jako naprawione. Od jakiegoś miesiąca infrastruktura w mojej okolicy jest według techników na granicy wytrzymałości i nie widać szans na poprawę.
Przejdę się w tygodniu do rzecznika, ale może warto im wysłać jakieś pismo?
#orange #telekomunikacja #internet #pytanie
  • 8
@adrian0698 właśnie to jest tragedia, tak konstruują umowy, że większość abonamentu to rabat, a obowiązująca kara to niby 1 miesiąc + pozostałe do końca rabaty, które wyniosą teraz z 2k...
@MichaelT128 wczoraj wieczorem napisałem reklamację online i przekształcili ją na zgłoszenie. Dlatego postaram się zaangażować w tym tygodniu rzecznika i wysłać coś na piśmie chyba
@case25: przykro nam, że masz problem z działaniem internetu. Umowę bez naliczania kary można zerwać w przypadku potwierdzenia przez techników, że usługa nie będzie działać z przyczyn leżących po stronie Orange. Jeżeli już zgłosiłeś do nas reklamację poprzez swoje konto założone na www.orange.pl to wyjaśnimy Twoją sytuację z technikami i udzielimy odpowiedzi.
@OrangeEkspert Reklamacje były już 2, zgłoszeń 5. Ostatnia reklamacja ma numer 124184097. Technik twierdzi, że jedyną sytuacją w której może napisać mi pismo, że usługa nie może być tu realizowana to maksymalna osiągana prędkość poniżej 1Mb/s. U mnie można puścić trochę więcej, ale internet obecnie praktycznie nie działa, więc nie rozumiem czemu w tej sytuacji nie może takiego pisma wystawić.
@case25: sprawdziliśmy historię Twoich połączeń z internetem z ostatnich kilku dni i Neostrada działa stabilnie. Nie ma przerw w dostępie do internetu. Twoja reklamacja jest obecnie w trakcie rozpatrywania i niedługo otrzymasz odpowiedź.
@OrangeEkspert Od kilku dni nie zrywa synchronizacji to fakt, ale o hbo go wieczorem moge pomarzyć. Prędkość stabilna do końca nie jest. Widzę, że pozostaje mieć nadzieję że samo się poprawi, bo do września było o niebo lepiej.