Wpis z mikrobloga

Mirki, czy na tej #!$%@? infolinii Idea Banku nie ma ludzi w niedzielę? Na stronie jest napisane, że 24/7, ale automatyczny rozdzielacz daje mi jedynie opcje zastrzeżenia karty, odblokowania dostępu do bankowości mobilnej i tak dalej. Żaden wybór nie prowadzi do człowieka, a też automat nic nie mówi, że pełna funkcjonalność tylko w dni powszednie 8:00-16:00.
#ideabank #banki
  • 3
  • Odpowiedz
@raz-dwa-trzyy: Już im wysłałem maila. Ja nie mam pretensji o to, że call center nie pracuje w niedzielę, tylko o to, że na stronie banku jest napisane, że infolinia 24/7. Już nie będę wspominał o tym, że nie ma innej możliwości wyłączenia odnawiania lokaty niż zadzwonienie do niech, po pajace z marketingu sobie wymyśliły, że jak nie będzie można tego zrobić przez stronę to ograniczą odpływ lokat. (°
  • Odpowiedz
@CamelCase: Jest jeszcze opcja taka, że jak lokata odnowi się, to ją po prostu od razu zrywasz (nic nie tracisz, bo nic i tak nie zdąży jeszcze zarobić, tak jakby się po prostu nie odnowiła) i środki wpłacasz na inną lokatę albo przelewasz gdzieś indziej. To można samemu zrobić już w bankowości internetowej.
  • Odpowiedz