Wpis z mikrobloga

Ktoś podrzuci, co warto w #pubg ustawieniach zrobić na niskie/średnie/wysokie by gra płynnie działała, a fps jeszcze średni komp utrzymał na poziomie grywalności?
  • 19
  • Odpowiedz
@Pomaraczowy: Vsync włączony? Toś mnie zaskoczył ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Mam b.niskie by fps mieć większe, ale wiem jak np. w CSie, że niektóre rzeczy warto dać na średnie czy coś może tutaj też
  • Odpowiedz
@Gabishi: tak, to wpływa na to jak "daleko" widzisz. Ważne żebyś np. dostrzegł pojazd ze znacznej odległości. Jak będziesz miał na nisko to będziesz widział tylko to co blisko ciebie a reszta nie będzie się ładowała żeby poprawić wydajność.
  • Odpowiedz
@Pomaraczowy: jak masz gowno kompa to bedzie ci sie wydawalo ze dodaje plynnosci a po prostu wygladza kamere ze na niskich klatkach minimalnie lepiej sie strzela ale na 60+fps vsync zawsze powinien byc na off bo tylko powoduje laga myszy
  • Odpowiedz
@Pomaraczowy: vsync dodaje płynności ale tylko jeśli masz 60 fpsów lub więcej. Jeśli klatki spadają poniżej 60, to będziesz odczuwał szarpanie.

@Ashelm: View distance spokojnie można obniżyć. Nie odpowiada ono za renderowanie graczy na dużej odległości, ale obiektów. Można zauważyć różnicę, przy locie na spadochronie. Widać budynki i drzewa z większej odległości. W trakcie gry, właściwie nie ma różnicy, a może zaoszczędzić kilka klatek.
  • Odpowiedz
@tomekkp: wszystko na bardzo niskie a do tego:
tekstury - jak chcesz, wpływa znacznie na wygląd i niewiele na fpsy.
zasięg renderowania bardzo niski lub niski, do niczego się wyższy nie przydaje.

Jak sprzęt da radę to jeszcze dla wyglądu i najlepszej widoczności:
AA na wysokie lub ultra
skalowanie ekranu 120
  • Odpowiedz