Wpis z mikrobloga

Mirki #gearbest probuje mnie zrobic w wala i troche mi sie to nie podoba. Kupilem Mamie XiaoMi Mi5 64GB 4G Smartphone i wszystko odbylo sie jak Bog przykazal.
Telefon doszedl, dziala, pelna bajera.
Po miesiacu taki sam zapragnal miec brat, wiec majac dobre doswiadczenie z przeszlosci rach, ciach i poszlo zamowienie nr 2.
I zaczely sie jaja.
Niby wyslane, ale brak trackingu ... potem pojawil sie tracking, paczka doszla do Europy, do Wiednia i koniec.
Mija tydzien, nadal w Wiedniu, mijaja dwa, nadal... Pisze do nich a oni mi odpisuja idz na Poczte, sprawdz itd.
Czekam miesiac a oni to samo, idz na Poczte, sprawdzaj, ale generalnie nic nie zrobimy bo mamy lacznie 60 dni.

Mija te nieszczesne 60 dni a oni to samo, idz na Poczte sprawdz, a potem najwyzej Ci cos poradzimy. Odpisuje po raz n-ty, ze paczki nie ma, ze tracking utknal w Wiedniu a Ci mi na to, ze moga mi oddac 120 USD tylko, bo paczka nie byla ubezpieczona. Pomijam fakt, ze nie bylo opcji ubezpieczenia przy tym rodzaju wysylki...
Pierwsza paczka idealnie, druga zniknela. Czytalem na forach, ze takich ludzi jak ja jest sporo....

CO MOGE ZROBIC MIRKI ?
Co na to #cebulaonline ?
Co na to #gearbest ?

Da sie z tym cos zrobic ?

Jezeli uda sie powstrzymac zlosliwe komentarze bede wdzieczny. Licze jedynie na te pomocne !
  • 35
  • Odpowiedz
@support: Czy paypal nie ma jakiegoś limitu wysokości odszkodowania w przypadku zaginionych przesyłek? I czy nie trzeba tam czegoś aktywować przed zakupem by taka ochrona działała?
  • Odpowiedz