Wpis z mikrobloga

@Abovd: jak Twój entuzjazm przetrwa zbliżającą się zimę to gratuluję :) cabrio to nie jest auto dla każdego, na pewno nie jako daily

Swoją drogą saabolot piękny
  • Odpowiedz
@panicze: prosisz mnie żebym Ci wytłumaczył dlaczego cabrio jako daily nie jest propozycją dla każdego?
- ograniczone możliwości transportowe (2 drzwi, auto de facto dla 2 osób),
- większy hałas przy prędkościach autostradowych nawet z zamkniętym dachem,
- malutki bagażnik,
- wyższe koszty eksploatacji (utrzymanie dachu kosztuje),
- większa masa, niższa sztywność nadwozia,

Zalety cabrio przyćmiewają wady tylko w te dni, kiedy możesz jeździć z otwartym dachem, czyli (optymistycznie) połowę roku.
  • Odpowiedz
@panicze: Ile masz dzieci? Kiedy ostatnio przewoziłeś lodówkę w swoim m3? Wchodzi Ci fotelik tyłem do kierunku jazdy na tylną kanapę? Poza tym nie masz dachu z materiału, tylko coupe-cabrio, to co innego
  • Odpowiedz
Zalety cabrio przyćmiewają wady tylko w te dni, kiedy możesz jeździć z otwartym dachem, czyli (optymistycznie) połowę roku


@blueray: Cabrio i pol roku? Nie. Max 3 do 3.5 miesiaca. Kiedy goraco daje popaalic, to nie zamienilbym klimatyzacji za zaden otwarty dach.
  • Odpowiedz
@Abovd: gratulacje, świetny wybór. Sam mam takiego tylko nowszego i nie słuchaj bzdur o problemach z cabrio bo jeżeli nie masz dzieci to żadnego problemu nie ma. @blueray: pyta kogoś kiedy ostatnio przewoził lodówkę swoim autem.....xDDD no fakt, sprintera mogłeś kupić

Ps. Co do zimy i dachu to zakonsèrwuj go preparatem przed zimą i najlepiej zostawiaj go na noc w garażu i tyle :) no i jeszcze powiedz jaki silnik
  • Odpowiedz
  • 1
@KolegaPatryk: a dziękuje, akurat tego modelu chyba nie kupię, ale bardzo mocno rozważam właśnie 900. Tam jest 2.0t, ale w garażu jest trochę rzeczy od hirscha, wiec można trochę wyciągnąć z tego motoru ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz