Wpis z mikrobloga

Drogie Miraski i Mirabelki,
Dziś nadszedł czas na moje wakacyjne #rozdajo! Jednak zanim dowiecie się, co takiego jest do wygrania, kilka zdań tytułem wstępu. W ramach zrobienia mnóstwa zdjęć wszelakich na Kaboompics.com, mój darmowy photostock, wybrałam się z chłopakiem na eurotrip ;) Jest to podróż dosyć spontaniczna i jeszcze nie wiemy, jakie kraje odwiedzimy. Na pewno zawędrujemy do Słowenii i Austrii. Jednak to nie będą nasze jedyne przystanki. Możecie śledzić naszą podróż na Instagramie i na FB, nie jest to oczywiście żaden wymóg do wzięcia udziału w rozdajo, ale może się przydać. A czemu?

Ponieważ zwycięzca otrzyma ode mnie całą paczkę słodyczy! - po trochę z każdego odwiedzonego kraju.
A że nie znam się na wszystkich słodyczach świata, to chętnie posłucham sugestii. Jak zobaczycie mnie w danym kraju (obecnie jest to Słowenia) piszcie w komentarzach, co mogłabym tam kupić, a ja postaram się to znaleźć i trafi do paczki (jeśli nie kosztuje miliona monet)!!
Zwycięzca zostanie wybrany dokładnie za tydzień, tj 28.09.2017 około 20:00
Zapraszam do śledzenia profilu na Facebooku, Instagramie i oczywiście do odwiedzania strony i bloga Pozdrawiam! ;) Możecie też śledzić mój tag tutaj - #kaboompics Staram się tam często wrzucać zdjęcia, czy porady fotograficzne.
#fotografia #kaboompics #podroze #konkurs #jedzenie
Pobierz k.....s - Drogie Miraski i Mirabelki,
Dziś nadszedł czas na moje wakacyjne #rozdajo!...
źródło: comment_98yoUG4d6kRnBaO01zskj3uzT1L6vtI1.jpg
  • 16
@blantek: W drodze na południu zatrzymaliśmy się w Wiedniu na jedną noc. Masakra z parkowaniem. Znaleźliśmy parking za 32 euro za dobę... najtańszy. Na szczęście podliczyło nas tylko 13 euro ;)

Pogodę mieliśmy fatalną. Padało, zimno strasznie. W zasadzie wcale nie pozwiedzaliśmy.
UWAGA! Zwycięzcą mojego pierwszego #rozdajo zostaje @pikapika

Serdecznie gratuluję wygranej i proszę o wysłanie adresu w wiadomości prywatnej.