Wpis z mikrobloga

tl;dr


Mireczki, kupiłem kompa w maju poprzedniego roku, gwarancja 2 lata więc jeszcze na luzie obowiązuje. Raz miał problemy z uruchomieniem, napisałem maila, dostałem odpowiedź w dodatku umożliwiającą mi naprawienie tego na miejscu, ekstra. Teraz sytuacja na pewien sposób się powtórzyła: gdy włączam komputer to wyświetla się tylko logo windowsa i kółko ładowania, gdy się go zostawi na kilka godzin to wyświetla w końcu komunikat, że przywracanie systemu się nie powiodło i się resetuje. No to okej, piszę maila do firmy. Mija kilka dni - zero odzewu. Piszę kolejnego maila. Mija ponad tydzień i nadal nic. No to trzeba spróbować telefonem. Ponieważ mam kartę gwarancyjną pod ręką to wystukuję adres sklepu w googlach - okazuje się, że firma zmieniła nazwę (adres i nr telefonu ten sam) a poprzednia widnieje jako zamknięta. Dzwonię - poczta głosowa. Strona internetowa "starego" sklepu też nie działa.
Więc w praktyce wszelkie próby kontaktu ws. naprawy w ramach gwarancji spalają na panewce. Co można zrobić, czy można to komuś zgłosić?

#komputery #kiciochpyta
  • 2
Po chwili szukania znalazłem wyszukując dane starej firmy link do allegro gdzie w opcjach kontaktu jest podana nazwa nowej firmy z numerem telefonu starej firmy i nowym adresem e-mail, także "prawdopodobnie" te dwie firmy są "jakoś" powiązane...
@TotalDisaster: Spróbuj zdiagnozować co się dzieję, bo jeśli to system to wątpie żeby dali Ci na niego gwarancje, a to że wcześniej pomogli to kwestia grzeczności i ich nieprzymusonej woli. Ściągnij i wypal hiren's boot cd, użyj memtest do sprawdzenia ramu i mhdd do sprawdzenia dysku, powinno Cie to naprowadzić na coś.