Wpis z mikrobloga

Hej Mirki ( ͡º ͜ʖ͡º)

Nie ze swojego konta, ale chwalę się! ()

W sumie nie wiem jak zacząć, od dłuższego czasu pracuję nad modelowaniem spółek giełdowych.
Jest to projekt który chodził za mną przez już dobre 5 lat, ale zawsze znajdywałem dobrą wymówkę dla siebie by ten plan odłożyć na później.
A to że nie jestem dość dobrym programistą, a to że nie wybrałem idealnej technologii, a to że nie mam czasu, a kolejny odcinek serialu sam się nie oglądnie itd.
Prawie pół roku temu powiedziałem - "Dość! Trzeba zacząć działać!". No i zacząłem, co prawda z przerwą :P, ale powoli zaczynają być widoczne efekty.

Już niedługo (kiedy powstanie jakaś sensowna szata graficzna) wypuszczę w internet okrojoną wersje, pokazującą możliwości.

Czym będzie się to różnić od innych prognoz giełdowych? Ano tym że na wykresach będzie prezentowane jak historycznie model spisywał się dla danej spółki i na ile można mu wierzyć, będzie można wybierać pomiędzy innymi modelami (w przyszłości ;) ) lepiej spisującymi się w danym przypadku.

Na chwilę obecną liczę dane dla wig20 i mwig40 ze względu na ogromną potrzebę większej mocy obliczeniowej ;)
Predykcje mogą być skalowalne w ilości maszyn i przy postawieniu "farmy" można liczyć szybko spółki z całego świata.

Plany są ogromne i drobnymi kroczkami dążę do celu.

Trzymajcie za mnie kciuki i nawet jeśli ten post zginie w zgiełku mirkobloga to jestem szczęśliwy że mogłem się wam pochwalić :)

Chciałbym się za wami dzielić postępami w pracy pod tagiem: #neuronstock

a tu ciut tagów dla przykucia uwagi:
#gpw #gielda #programowanie #chwalesie #siecineuronowe
neuronstock - Hej Mirki ( ͡º ͜ʖ͡º)

Nie ze swojego konta, ale chwalę się! ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ
...

źródło: comment_Cl3HyfNokaPoSe84DIQIdGtaC51zNoOX.jpg

Pobierz
  • 11
@Fryderyk94: Oj tak, to był dobry rok i oby jeszcze trochę potrwał ( ͡° ͜ʖ ͡°).