Wpis z mikrobloga

Pozdrawiam geniuszy projektowania tramwajów.

Jest sobie taki Biedarus Beta. No i on ma sobie te 25% niskiej podłogi. 1 wejście z 4 jest nieco niżej.
No i sobie tak jadę i obserwuję, a tutaj babcia trafiła jak jeden do czterech niskie drzwi.
Jednak upośledzenie tego składu się na tym nie kończy. Otóż patrzę na tą babcie a ona i tak idzie po schodach w środku tramwaju.
Zapytacie po co. Już mówię. W TEJ CZĘŚCI Z NISKĄ PODŁOGĄ NIE MA MIEJSC SIEDZĄCYCH. W tym miejscu można dać dadum tss ale to jeszcze nie to xD Na końcu schodów czeka jeszcze boss, czyli ruchomy "zawias" tramwaju xD Pozdrawiam starszych ludzi.

No ale ważne że są nowe tramwaje i gniazdka usb.

#wroclaw #tramwaje #biedarusbieda
G.....4 - Pozdrawiam geniuszy projektowania tramwajów. 

Jest sobie taki Biedarus Bet...

źródło: comment_2BPNicHDvqwMTmLoWZqczdJhlwBFod1P.jpg

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
@Grzesiek4: domyślam się, że to niskie wejście w wizji projektanta ma służyć inwalidom na wózkach i osobom z wózkami dziecięcymi, rowerami. Tylko dlaczego nie dano składanych miejsc siedzących, by mogło też służyć np osobom starszym, o kulach/lasce itp, a także by mogli tam siadać ludzie bez żadnych problemów gdy są wolne.
  • Odpowiedz
Tylko dlaczego nie dano składanych miejsc siedzących, by mogło też służyć np osobom starszym, o kulach/lasce itp, a także by mogli tam siadać ludzie bez żadnych problemów gdy są wolne.


@HetmanPolnyKoronny: bo polscy urzędnicy to idioci, którzy nie odpowiadają za swoje błędne decyzje. Mogli nawet zamówić tramwaj bez żadnego krzesła i nikomu by włos z głowy nie spadł.
  • Odpowiedz
@Grzesiek4 No przecież to jest właśnie bardzo rozsądne! Babci byłoby trudniej wejść na ten "wyższy" poziom z ulicy bo tramwaj musi jechać, bo stopnie strome, bo inni chcą też wsiąść/wysiasc. No i jeszcze często przystanek jest na poziomie jezdni a to dodatkowa wysokość.

A kiedy schodku są w środku to można ich zmieścić więcej, ale mniejszych (nie trzeba tak wysoko nog podnosić) i z wygodniejszym uchwytem dla rąk i z większą ilością
  • Odpowiedz
@Leniek nie znam się na tramwajach, ale wydaje mi sie, że te "pół-niskopodlogowe" to zmodernizowane 105N i po prostu koszt modernizacji starego jest niższy niż zakupu nowego niskopodlogowca. Także ma to sens. Ekonomiczny.
  • Odpowiedz