Wpis z mikrobloga

Hej Mireczki spod tagu #cebuladeals, mam pytanie. Otóż chce zakupić #xiaomiyi #mibox. Wiem ze można inaczej i taniej i wogole ale mam #raspberrypi i na nim osmc i no niby spoko ale dupy nie urywa, problemy z płynnością, co chwile trzeba coś poprawiać. Z tanimi chinczykami tez podobno różnie. Pytanie jest gdzie i jak najlepiej kupić żeby było najtaniej, jednym słowem najlepsza #cebula #cebulaonline. Nie mam doświadczenia z #banggood ani #aliexpress. Nie chce trafić na jakąś #!$%@? albo chińska wersje. Mam #paypal ale nie korzystałem w sumie nigdy. Ktoś coś doradzi? Może być na pw. Wiem ze dużo tu dobrych mirków i węgierek. A może lepiej olać, kupić w Polsce i mieć gwarancję? W Polsce będę dopiero za około 2 tygodnie wiec tak do miesiąca jestem w stanie poczekać na przesyłkę. Chyba ze gdzieś tu w #uk można coś tanio kupić? #kiciochpyta #pytanie #pytaniedoeksperta
  • 12
@gumon Netflix, i dobrze by też było żeby leciał w 4k a to tylko na android tv, do tego kodi oczywiście no i YouTube. Prozaiczne ale jestem w stanie dopłacić za płynność i łatwość obsługi. Nie ukrywam ze to ze MiBox jest ładny to tez jest zaleta :)
Też szukam kuponu na Mi Box, pierwszego kupiłem 1,5 mies temu, drugiego zamówiłem 9 dni temu, oba w lightinthebox 55$ - 57$, chciałbym jeszcze jednego a kupon już nie działa.
@SID77: Pierwszy dotarł bez vat na paczce była wpisana cena prawdziwa zakupu i nikt się nie zainteresował, drugi zakup dzisiaj może będę wiedzieć - wczoraj (12.09) był status wer warszawa. Wysyłają DHL do DE a dalej poczta zwykła.

Tak wygląda śledzenie pierwszego Mi Box`a

https://dhlecommerce.asia/track/Track?ref=HKAST45625509VQ9EU

drugiego nie podam bo jeszcze mi ktoś zgłosi :)

Sklep zrobił dobre wrażenie bo szybko i za 0.99 $ ubezpieczenie jak coś nie tak z przesyłką