Wpis z mikrobloga

@polemarchos: no ale taka prawda, koleś popłakał bo mu ktoś na fanpejdżu wystawił 1. Słusznie czy nie, magical zamówienia nie dostał. Obecnie jest 3.5 ocena na fejsie.
@Lrrr: zrozum jedną rzecz, jeśli magical nie dostał żarcia to tylko on powinien ewentualnie wystawić jeden, a nie tysiące randomów gimbusów z sieci, to jak knajpa wyglada nie ma znaczenia co sugeruje ten płaz wyżej, ja pracuje w domu przy komputerze i jakby mi jakiś gruby śmieć zniszczył biznes to przsiegam że po czasie połamałbym go na ulicy jakby sprawa ucichła.
@polemarchos: ja to rozumiem, też bym sie #!$%@?ł. Robienie z siebie ofiary, że na granicy bankructwa (#!$%@? wie czy to prawda), że zniszczyli mu życie. Pretensje może mieć do pyszne.pl które #!$%@?ło. Podobnych przypadków było sporo że znana osoba X wypowiada sie negatywnie o firmie X. Patrz jakieś blogerki od kosmetyków, jeden filmik i jakiś biznes może upaść.