Wpis z mikrobloga

Jak przy każdych nerfach zebrała się grupa ciołków, którzy wiedzą lepiej niż sami twórcy jak poszczególny karty sobie radzą w grze. Znowu będzie trzeba do czasu nerfów wyłączyć w #!$%@? wszystkie społczności HSka, aż ich kwik umilknie.
#hearthstone
  • 8
@Vasek: według mnie zmiany są spoko, siekiera była op od zawsze, murlok dawał kosmiczne tempo, hex za 4 many będzie tak samo dobry jak za 3, spreading plague mana więcej, dość spory nerf innervate, mogliby jeszcze osłabić trochę te UI, ale z drugiej strony dobrze że wprowadzają "delikatne" zmiany, niż jak to blizzard ma zwyczaju nerf = zrobienie klasy totalnie niegrywalnej, może będą potrzebne jeszcze jakieś zmiany, ale kto to wie...
@Nort: dobra, moja wina, źle zrozumiałem :D jak ktoś będzie chciał grać hexa to i tak będzie go grał, bo 1 many nie ma znaczenia, tak samo jak było z execute, z 1 many na 2
@gorral: 1 many nie ma znaczenia? Oczywiście że ma, w execucie wlasnie boli to że jest za 2 many, nie raz na aggro chcesz rzucic ghula + executa w 4 turze, gdy przeciwnik rzucił frothing berserkera, ale nie możesz bo execute kosztuje 2 many. Gra dalej bo jest po prostu dobrą kartą co zresztą udowadnia że jak był za 1 był mega op. Hex zapewne też będzie grał w control i