Wpis z mikrobloga

@Yggas: to jakie kierunek? Pytam z czystej ciekawości.

A co do problemu to sytuacja prosta jak drut.
Najłtawiej to odczytujesz stan na guziku MODE i wrzucasz sobie np. if'a w pętli głównej. Jeśli wcisniety to nie mrygasz, jesli nie wcisniety to mrygasz.
  • Odpowiedz
@Yggas: masz tam PC8 i PC13. W initial dajesz boola np blink=true, state=true. W loop sprawdzasz czy blink jest true. Jeżeli tak to {zwiększasz licznik, jeśli licznik dobije do granicy to odwracasz state}, jeżeli nie to {blink=false, state=false}. Następnie state rzutujesz na stan diody a potem dajesz sprawdzenie czy mode jest wciśnięty i odpowiednio zmieniasz blink. Tylko tą metodę musisz rozbudować o przerwę czasową bo w momencie kliknięcia pętla wykona się
  • Odpowiedz
@janek_kos: no to wiem i wszystko było by spoko jak by sam przycisk był podpięty pod jakiś pin i program układam pod pin i gitara siema

ale to jest pad pod usb xD jak z usb mam to odczytać?
  • Odpowiedz
ale to jest pad pod usb xD jak z usb mam to odczytać?


@Yggas: aaa no to kolego, ze schematu to nie wynika :D

To musi byc jakis interfejs na ten USB--uC, przejrzyj dokumentacje tego joystica. Przeciez jakos konsola musi wiedziec jak wysylac dane, to Ty też musisz to wiedziec. A skad wziac dokumentacje? To juz sie pytaj prowadzącego albo sam poszperaj.
  • Odpowiedz
@janek_kos: a może rzeczywiście jest podpięte do pinów :D pad to wyglądał na zwykły za 20zł na usb, kupowałem takie do fify by grać ale ten układ jest jakoś zmontowany na laborkach to nie wiem... ale tak jak @ppidd_ napisał tam na schemacie jest napisane PC8 i PC13 a to są chyba piny nie?
  • Odpowiedz