Wpis z mikrobloga

Mam ostatnio problemy z kontem #uber
Na maila przyszły mi 4 wiadomości związane ze zmianą danych do logowania. Faktycznie nie mogłem się zalogować na konto po czym niezwłocznie zresetowałem hasło. Zaniepokojony uznałem, że i tak nie używam już ubera, więc usunę konto (nie wiedziałem jak pozbyć się z konta numeru mojej karty). Dzisiaj tj. 3 dni później dostałem maila o treści sugerującej, że cofnięto prośbę o usunięcie konta i uber dziękuje za podjęcie tej decyzji.
Z supportem ubera próbuję się skontaktować od 3 dni. Do tej pory żadnej odpowiedzi tymczasem wciąż niepokoją mnie te wiadomości. Kontaktował się tu ktoś z supportem? Wie ktoś ile czasu będę czekał na odpowiedź? Jest jakiś inny sposób poza facebookiem i drogą mailową?
  • 3
  • Odpowiedz