Wpis z mikrobloga

Kupiłem excela 2016 ale w ogole mi to nie podchodzi. Wole pracować w Google sheets. Jakieś to prostsze się wydaje i lepiej mi się pracuje. Wiem ze excel to kombajn i może muszę poznać jego możliwości żeby się przekonać. Przekona mnie ktoś?

Póki co chyba wszystko co potrzebuje mam w Google sheets. Do tego dużo lepszy design i wszystko w chmurze #google #sheets #excel #kiciochpyta #biznes #informatyka
  • 17
  • Odpowiedz
@adam40960: No bez sensu, ale jakbym nie kupił to bym nie wiedział. Wole przetestować różne rozwiązania.

@Polinik: liczę na przedstawienie możliwości jakie oferuje excel, a jakich nie oferuje Google.

@czlapka: M.in. Zestawienia finansowe, duzo importowania danych, konwertowania, przewalutowywania i jakieś wykresy.

@Limonene: Hmm a w excelu co jeszcze można trzymać oprócz danych? :D Btw ten wykres ładnie ci wyszedł.
  • Odpowiedz
@schedule: dzięki :p chodzi mi bardziej o to czy tylko masz same liczby i chcesz je po prostu mieć czy będą ci potrzebne właśnie wykresy, tabele przestawne, solver, VBA etc.
  • Odpowiedz
@schedule: Gdybym miał wybór to używałbym 2010, które zresztą sobie kupiłem :) W pracy miałem 2013 i było po prostu ok, trochę tylko wkurzało. Nie używam Google sheets bo umiem zrobić wszystko w Excelu.
  • Odpowiedz
@DzieckoSzczescia: ma ładniejszy interfejs? To zielone coś jest ładne? :D

VBA Ok, w każdej firmie zgadzam się ale ja tego nie potrzebuje, exportujac pliki może i tak, ale jak udostępniasz link z arkuszem to jest tak samo.

Mógłbyś pokazać te śliczne arkusze które tworzysz? Zakryj ważne dane, chce tylko zobaczyć jak to wyglada. Może powinienem poświecić więcej czasu na stworzenie "szablonu" arkusza. Mozesz wysłać na pw?
  • Odpowiedz