Wpis z mikrobloga

Jak nazywać projekty dla tego samego produktu, tej samej tematyki? Albo np. Jestem grafikiem i chce zrobić nowa wersje swojego portfolio. Jak nazywać nowe wersje? Portfolio2, Portoflio17 ?

Z takimi nazwami bardzo ciężko jest skojarzyć który numer odpowiada jakiej wersji. Bez sprawdzenia na komputerze nie wiem czy wersja 2 jest w jasnej czy ciemnej kolorystyce.

Macie jakieś pomysły? Myślałem nad jakimiś automatycznie generowanymi nazwami. Np. Portoflio-Birdeye.... jak to robicie #programowanie #grafika #informatyka #dzialalnoscgospodarcza #firma #freelance
  • 20
@schedule: A to jedynie kolejne wersje, czy odrębne projekty, z których każdy ma mieć swoje życie?
Bo do tego pierwszego, to może jakiś system zarządzania wersjami by się nadał, które są wykorzystywane w programowaniu (o ile nie są to jakieś gigantyczne pliki).
@schedule: U mnie zazwyczaj kończy się na tym, że mam na dysku katalofi o nazwach w stylu:
"Portfolio",
"Portfolio niebieskie",
"Portfolio - nowe",
"Portfolio-nowsze",
"Kopia portfolio",
"Portfolio (październik)",
"Portfolio2",
"Stare portfolio".

Teraz spróbuj je posegregować chronologicznie :)
#git #svn #bajzel
@schedule: No to ja bym proponował GITa (z SVN nawet się nie kłopotaj współcześnie), jak nie potrzebujesz "archiwizować" nic na zdalnej maszynie, to wystarczy Tobie lokalne repozytorium w katalogu projektu, będziesz miał porządek i pod ręką żadnych starych plików...

Nie będziesz tym się dzielił z nikim innym, więc praca na jednej gałęzi wystarczy, i nie będzie miał kto wprowadzać konfliktów.

Jeśli nie boisz się konsoli, to możesz zacząć od "git init"
@ppawel: ale ja chce mieć dostęp do wszystkich projektów jednoczenie. Nie chce mieć tylko najnowszej wersji. @sorasill: @Kamyki_w_bucie: @Wychwalany: @011011010110000101111000:

Wpadłem na taki pomysł żeby nazywać tak jak programiści numeruje wersje swoich programów.

Np projekt z maja 2017 roku, pierwszy projekt (od 1 w górę), pierwsza wersja(od 0 w górę):