Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Jestem 25-letnim mężczyzną, pracuję jako programista, a więc siłą rzeczy prowadzę raczej siedzący tryb życia i spędzam dużo czasu przy komputerze. Od kilku miesięcy zmagam się z napadowym zmęczeniem i osłabieniem. Objawia się to między innymi:

- rozdrażnieniem, odczuwalnym dyskom***m w widzeniu,
- uczuciem poddenerwowania, czasami rosnącym do uczucia lekkiej paniki,
- odrętwieniami kończyn,
- uczuciem otępienia, słabszą świadomością,
- uczuciem duszności i braku tlenu pomimo swobodnego oddychania

Często też atakom towarzyszyły problemy trawienne, gastrolog zdiagnozował zaburzenia flory bakteryjnej w jelitach, po kuracji antybiotykami i przejściu na dietę lekkostrawną trawienie znacznie poprawiło się, niemniej pozostałe objawy nadal występują.

Dodam, że napady osłabienia na ogół zdarzają się w specyficznych miejscach, np:

- biuro w pracy (duże klimatyzowane pomieszczenie, sporo pylących materiałów np. palety i tablice korkowe, silne jasne światło)
- galerie handlowe (klimatyzacja, silne światło)
- las
- cudze mieszkanie (we własnym zawsze czuję się dobrze)
- imprezy masowe takie jak mecze piłkarskie, koncerty

a także czynnościach:

- dłuższy spacer bądź wyjście,
- dłuższe sesje przed komputerem,
- wyżej wymienione imprezy masowe a więc koncerty, mecze piłkarskie, ale także zwykłe imprezy z większą ilością osób,
- wysiłek fizyczny (warto dodać że podczas leczenia znacznie pogorszyła mi się kondycja, wcześniej regularnie ćwiczyłem i uprawiałem różnego rodzaju sporty, na czas leczenia się wstrzymałem się od uprawiania sportu, ale także od picia alkoholu, kawy, mocnej herbaty, ciężkostrawnego jedzenia).